Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Första ögonkastet

Forum > Fanfiction > Första ögonkastet

1 2 3 ... 5 6 7 8
Användare Inlägg
Borttagen

Avatar


Kapitel 8. Dagboks avsnitt

Kära dagboken, jag tror nu seriöst att jag är kär i George, han är i alla fall kär i mig. Det sa han när vi va på Tre Kvastar. Det var sååååå himla pinsamt. Jag fick skuldkänslor för att jag inte berättat att jag är kär i honom. Jag har redan fått impulsen av att kyssa honom. VAD SKA JAG GÖRA!?!? Jag kommer dö ensam om detta fortsätter! Nej Alicia, nu måste jag ta mig i kragen och slå mig på käften. Ja, imorgon ska jag gå fram till honom och berätta hur jag känner för honom. Ja, sen kommer vi leva lyckliga i resten av våra liv.Som en saga ♥ Men vänta lite, sagor är ju alltid bara knäppa. Bara prinsar och prinsessor som gifter sig och får 1000 barn och dräper drakar. Ush, nej...Så ska det inte bli. Vi ska bara vara lyckliga. Sen så ska jag dessutom bara ha 2 barn. Så det så.

Fred är ihop med Emma nu. Hon snarkar så högt man kan inte sova. Dem skulle gå nånstans imorgon, jag vet inte vart. Tror att dem skulle typ äta picknick. Hoppas jag och George får följa med, sen vi kom hem har han undvikit mig. Jag tror att han skäms så mycket. Det måste vara pinsamt att berätta det inför den personen också. Han stormade ut efter. Fred hann inte ikapp honom. Men han har sagt att George beter sig som en sjukling. Han pratar tydligen inte med någon och ligger och suckar hela dagarna. Men imorgon när han ska släpa sig upp ska jag slå till. MWIHIHIHIHIHIHIHI ^^. Det känns som om det inte kommer att funka. Jag har inte varit så bra på att flörta sen jag frågade en kille om han ville dansa med mig på ett disco. Jag typ frågade honom inte utan sa mer 'Tjena! Du är het..'. Alla skrattade och så mycket har jag aaaaldirg gjort bort mig. Efter disco så sa folk 'Det är hon' 'Kolla, där är hon som sa' och alla fnissade som höns. Även om höns inte kan fnissa. Jag hoppas inte det är discon här på Hogwart, då måste jag säkert gå. Då kommer jag döö.

Klockan är typ 23.50 nu så jag måste sova.

Hejdå Dagboken : )


5 nov, 2012 15:26

amanda1104
Elev

Avatar


Superbra!!

Vae weohnata ono vergarie eka thäeet otherum

5 nov, 2012 15:33

LunaLove<3
Elev

Avatar


AWESOME!!!!

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2F31.media.tumblr.com%2F89e2dd2336a22aa1f792a505187431d9%2Ftumblr_mxq4uomJrN1qah26ko1_500.gif https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2F25.media.tumblr.com%2F721b190fe8b2b505ad942c9bb013f3de%2Ftumblr_mxq4uomJrN1qah26ko2_500.gif

5 nov, 2012 16:40

Borttagen

Avatar


Kapitel 9. Gottgöra (Del 1)

När jag vaknar på morgonen kan jag knappt hålla mig. Jag nästan ramlar över sängkanten medans jag väntar på att alla andra ska vakna. Men till sist smyger jag upp. När jag gjort mig i ordning så springer jag ner och lite längre fram ser jag George. Han måste ha gått upp tidigt för att slippa se mig.
-GEORGE! ropar jag. GEORGE! VÄNTA!
Men vänta är nog det minsta han gör. Han bara springer. Men i skolan var jag snabbast på att springa. Så jag börjar direkt ränna efter.
- GEORGE STANNA!
Jag vänder mig om för att se vem som har skrikigt. Fred står i bara kalsongerna och tröja. Nej, det ska jag inte se. Jag vänder mig om för att se om George stannat. Ja, det har han. Fred är ett geni. Jag börjar gå mot honom. Han blir mer röd i ansiktet för varje steg jag tar. Jag kollar om Fred är kvar, nej. Han har nog gått för att sätta på byxorna.
- Hej säger jag. Om jag ska vara ärlig så tror jag inte George kan svara. Han ser ut som om han ska spricka!
- Hueji mumlar George. Jag ser att han skämms, så jag tar hans hand. Jag ser att han tittar på mig.
- Kom så går vi ner.. säger jag.

Anledningen till att detta kapitlet blir 2 delar är för att nu måste jag gå. Så jag hinner inte skriva färdigt kapitlet.

15 nov, 2012 16:49

Detta inlägg ändrades senast 2012-11-16 kl. 15:18
Antal ändringar: 1

amanda1104
Elev

Avatar


Superbra!!!

Vae weohnata ono vergarie eka thäeet otherum

15 nov, 2012 16:52

LunaLove<3
Elev

Avatar


Superbra!

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2F31.media.tumblr.com%2F89e2dd2336a22aa1f792a505187431d9%2Ftumblr_mxq4uomJrN1qah26ko1_500.gif https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2F25.media.tumblr.com%2F721b190fe8b2b505ad942c9bb013f3de%2Ftumblr_mxq4uomJrN1qah26ko2_500.gif

15 nov, 2012 20:53

Borttagen

Avatar


superdupermega bra

16 nov, 2012 18:11

Borttagen

Avatar


Bra!

16 nov, 2012 18:56

Borttagen

Avatar


Nästa avsnytt kommer idag eller imorgon tror jag

17 nov, 2012 08:55

Lizzy.P27
Elev

Avatar


Super!

I am myself every day. If you dont like it, Your problem.

17 nov, 2012 09:24

1 2 3 ... 5 6 7 8

Forum > Fanfiction > Första ögonkastet

Du får inte svara på den här tråden.