gillar ni någon ond?
Forum > Harry Potter > gillar ni någon ond?
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
childhoodlight
Elev |
Draco - även fast han inte räknas som "ond". Jag tycker inte om honom som person, men jag tycker om honom som karaktär. Han är väldigt intressant.
9 apr, 2012 13:17 |
|
cirklar
Elev |
Narcissa Malfoy (om man nu kan räkna henne som ond). Hennes sons liv betydde mer för henne än Voldemorts seger i kriget.
9 apr, 2012 13:21 |
|
Irah
Elev |
19 apr, 2012 12:58 |
|
Djävulsdotter
Elev |
Draco ♥ ♥ ♥
Bellatrix. Lord Voldermort. Stay back Draco's mine. 19 apr, 2012 19:14 |
|
Borttagen
|
VoldemorT
19 apr, 2012 19:18 |
|
klonken
Elev |
19 apr, 2012 19:25 |
|
Borttagen
|
Bellatrix ( Fast inte när hon dödade Sirius.)
20 apr, 2012 16:11 |
|
Dramione99
Elev |
Om jag gillar någon ond?! Drcao Malfoy!!!!!
20 apr, 2012 16:13 |
|
Solkatten
Elev |
Bellatrix är cool, haha.
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 20 apr, 2012 16:13 |
|
Borttagen
|
Bellatrix.
20 apr, 2012 16:15 |
Du får inte svara på den här tråden.







Mugglarportalen