Snyggast
Forum > Harry Potter > Snyggast
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Rowena
Elev |
Ron är söt i 6an och 7an ^^ Draco är söt i typ 1-2an ... 3 an ibland .. Harry är söt i 4an ^^
Forumsignaturen kan inte visas just nu. Försök igen senare. 20 feb, 2011 14:52 |
|
Borttagen
|
Ingen, och det är jag glad för, då jag inte skulle vilja att det skulle finnas någon riktigt "snygg" kille i filmerna eftersom jag gillar att gå efter själva karaktären.
Annars är ju Draco Malfoy gullig i 1:an och 2:an liksom, med sin hatt! x) 20 feb, 2011 14:56 |
|
Rowena
Elev |
Hatt?
Forumsignaturen kan inte visas just nu. Försök igen senare. 20 feb, 2011 15:01 |
|
Borttagen
|
Ja, du vet när dem sitter i stora salen, då har ju alla "häx"hattar på sig. Han är gullig i sin x)
20 feb, 2011 15:06 |
|
Rowena
Elev |
Oh, juste. Cute
Forumsignaturen kan inte visas just nu. Försök igen senare. 20 feb, 2011 15:18 |
|
lilipotter
Elev |
Ron och Draco ♥
Harry potter in my life <3 <3 22 feb, 2011 14:48 |
|
Beata
Elev |
Skrivet av Kintsugi: Svår. I böckerna har jag nog sett att Ron ska vara charmigast, Harry snyggast och Draco hetast och stiligast. Men Rupert är inte supersnygg och Daniel har sina ful-moments också... eeh samma gäller Tom. Fast både Daniel och Tom kan se sjukt snygga ut. hahaah går inte att välja utefter utseende. Finns för mycket att gå efter karaktärsmässigt. ♥ Jag håller med dig till punkt och pricka ♥
22 feb, 2011 14:52 |
|
Borttagen
|
Draco ♥
22 feb, 2011 14:52 |
|
Borttagen
|
Draco Malfoy
![]() 23 feb, 2011 17:40 |
|
The Noble Lion
Elev |
Jag tycker inte att någon av de i filmerna är så speciellt snygga....
Men om man går efter boken så skulle jag nog säga att Ron är snyggast, han är ju bäst också. Man måste ju bara älska honom ♥
23 feb, 2011 17:54 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen