Vilket godis skulle du helst vilja smaka om det gick att köpa?
Forum > Harry Potter > Vilket godis skulle du helst vilja smaka om det gick att köpa?
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Genny1
Elev |
Exakt allting! Allt från jättegott till jätteäkligt. Har en chokladgroda med kort som jaf fått av min kompis som var på The making of Harry Potter. Men jag vill liksom inte äta upp den, om ni förstår vad jag menar
29 jan, 2013 21:57 |
|
95mas
Elev |
Bönor, för spänningen i att inte veta vad man får.
Alltid Redo.
Läs min FF "Den bortglömde marodören"
1 feb, 2013 23:27 |
|
SpellBlood
Elev |
Fizzing Whizbees!!!
2 feb, 2013 01:42 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen