Harry Potter är ju typ som bamse.
Forum > Harry Potter > Harry Potter är ju typ som bamse.
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Långstrumpa
Elev |
hahahah xD
26 feb, 2012 00:02 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Weasley: Haha xD men då borde det ju finnas en annan sång också: Heja Harry världens bästa trollkarl men han tycker inte om Voldemort honungsöl Rosmertas honungsöl dricker han för att bli stark förstås kommer det en stöddig typ och ger en svager nyp så laddar han sig upp igen med honungsölen heja Harry snällaste vår Harry lycklig den som har en sådan vän. Bra va? AWESOME XD HHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA HHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA 26 feb, 2012 10:57 |
|
ElvinLC
Elev |
Hahahahahahahahahahahahah.
Riktigt bra sång, och visst finns det likheter mellan Harry Potter och Bamse, finns ju likheter mellan allt XD Do not pity the dead, Harry. Pity the living. And above all those who live without love - Dumbledore 26 feb, 2012 11:09 |
|
Matizze
Elev |
Haha, i så fall är ju Harry Potter fortsättningen på Bamse - när du är för stor för bamse går du över till HP ^^
![]()
26 feb, 2012 11:27 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: nja han har varit god dog sensste 5 åren det är han den röda räven som ärf ond vargen äär snapeJa.Men Lord voldermort lika med vargen! Skrivet av Sirius_Musta: men hon har en tids vändareMen Hermione har ingen mat och sov klocka som går före allt annat när den ringer. Men förstår ändå hur du tänker, det finns likheter. 26 feb, 2012 12:26 |
|
Razwiin97
Elev |
Dumbledore är gamla farmorn.
26 feb, 2012 12:59 |
|
Sirius_Musta
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: nja han har varit god dog sensste 5 åren det är han den röda räven som ärf ond vargen äär snapeJa.Men Lord voldermort lika med vargen! Skrivet av Sirius_Musta: men hon har en tids vändare Men Hermione har ingen mat och sov klocka som går före allt annat när den ringer. Men förstår ändå hur du tänker, det finns likheter. Ja, men den använder hon ju inte lika ofta som Skalman använder sin mat-och-sov klocka.
26 feb, 2012 19:18 |
|
96hpevanescence
Elev |
26 feb, 2012 19:44 |
|
Flismos
Elev |
Skrivet av Borttagen: Alltså. Harry är bamse för han är typ "den utvalde" och räddar trollkarlsvärlden hela tiden. Ron är Lille skutt för han är rädd för allt. Och Hermione är skalman för hon är supersmart! Fattar ni likheten? Hahahahaha du har rätt ''Sometimes you poke the bear and other times the bear pokes you'' 26 feb, 2012 20:24 |
|
Borttagen
|
Jag förstår er som tycker jag är taskig mot Ron och ni har rätt han är inte rädd för allting men hans standarmening i filmerna är (på svenska) "Jag gillar inte det här" och det hade ju varit ännu taskigare att inte låta honom vara med. Det kan tänkas att det är lite taskigt mot Hermione att säga att hon är skalman för han är beseviser/messermitter och säger alltid typ "Jag vet alltid bäst ni andra är är korkade" men jag tyckte bara det var en kul liknelse så ta det inte super seriöst okey?
27 feb, 2012 09:09 |
Du får inte svara på den här tråden.







Mugglarportalen