Fred & George
Forum > Harry Potter > Fred & George
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Sirius Orion Black
Elev |
Tycker om nästan alla. Favoritkaraktären är dock Sirius Orion Black (det hade ni inte trott).
I would have died! I would have died rather than betray my friends 9 aug, 2012 14:20 |
|
amanda1104
Elev |
Jag vet inte...
Vae weohnata ono vergarie eka thäeet otherum 9 aug, 2012 14:22 |
|
Cailine
Elev |
9 aug, 2012 14:52 |
|
Borttagen
|
hela Weasley familjen och Tonks
9 aug, 2012 16:27 |
|
Shaunee
Elev |
Jag älskar dom!
Av någon anledning har jag nästan alltid gillat George pyttelite mer... (typ 1% bara) 9 aug, 2012 18:30 |
|
Borttagen
|
Draco är min favoritkaraktär
9 aug, 2012 18:31 |
|
Borttagen
|
Jag håller med de flesta. Alla karaktärer är så olika. Man kan inte riktigt välja mellan dem.
9 aug, 2012 18:53 |
|
lusianna
Elev |
ginny o litte snape
Lusianna 9 aug, 2012 18:59 |
|
Borttagen
|
Harry, Hermione, Fred och George och Draco
9 aug, 2012 22:43 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen