Vilien på Hogwarts!^•^
Forum > Fanfiction > Vilien på Hogwarts!^•^
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Hope Potter
Elev |
Nej den var bra! Jag ska försöka bättra på min från förra gången!
Läs mina ff's! Länkar finns på min profil :D ![]()
3 feb, 2012 21:43 |
|
AlexZz
Elev |
Skrivet av Miss Black: JAAAAAAG VIIIIIILL AAAAAAATT DDUUUUU SKAAA BLIII FÖRFAAATTAREEEE!!! Alltså det jag menar är att du skriver som en ängel! Tackar... Men du skriver också awsum ^^ Alla 3 skriver helt awsum! . .
3 feb, 2012 21:45 |
|
Miss Black
Elev |
Vi kanske skulle försöka skriva lite längre....
Jag menar, det är ju ganska kort. Nu måste jag (enligt mamma) gå och lägga mig. Buhäääähbuhäää!! Vill inte! Men ni kan fortsetta skriva. Jag får fortsätta i morgon. Min bokblogg
3 feb, 2012 21:45 |
|
AlexZz
Elev |
Njooo kanske XD
Nuuu mst jag gå och lägga mig T_T Men jag kanske kmr in imorn... det beror på vad mamma tkr ^^ Annars skriver jag via mobilen om jag måste! XD . .
3 feb, 2012 21:47 |
|
Hope Potter
Elev |
Nu kommer min del!
Va kul att Remus satt där! ----------------------------------------------------------------------------------------- ~ Remus Lupin ~ Jag satt ensam i min vagn, Jasper och Jake hade tagit en som var full med snygga tjejer, dock nästan lika självgoda som Cassie, men just då kom två människor, flickor, och hoppade upp i min vagn. "Hej... uhm... Remus är det va?" Frågar Kitty försiktigt. "Ja" Svarar jag kort och jag kastar en arg blick på Cassie. "Åhh.. jag längtar till middagen, gör inte du det Cassie??" Försöker Kitty igen. "Mmm..." svarar Cassie och Kitty suckar. Efter det var det tyst ett tag så Remus tog upp sin spännande bok om magiska djur och tänkte börja läsa när han hörde Kitty säga "Du, Remus, Vilken bok läste du förut?" ” Åh det är en bok jag fick av min pappa i julklapp.” Sa han och märkte hur hon sken upp. ”Vad heter den?” Frågade Kitty som definitivt ville få igång ett samtal. ”Monster, av: Matilda Bagman.” Sa jag medan jag läste högt från baksidan för Kitty och Cassie. ”Coolt.” Sa Kitty när jag var klar och sen buffade hon till Cassie så att hon skulle säga något. ”Jaa jätte.” Sa Cassie och slog lite på sin kompis. Efter det satt vi ganska länge och pratade om allt mellan himmel och jord tills vi kom upp till slottet. Tack vare det hatade jag inte Cassie så mycket… Hon kunde vara sjyst när hon inte var så där snobbig. ”Kom nu Cassie och Remus! Vi kommer försent till middagen!” Skrek Kitty så fort vagnen hade stannat. Efter det så sprang vi allt vad vi hade till Stora Salen där sorteringen pågick så vi satte oss långt bak på Gryffindor (Vi är väl Gryffisar?) bordet och började applådera för varje ny Gryffindorare. Efter middagen gick vi direkt upp till våra sovsalar, Cassie och Kitty till tjejernas och jag till killarnas. Där uppe var min sista tanke, ”Kitty och Cassie kan vara ganska sjysta när de inte snobbar sig.” ------------------------------------------------------------------------------------- Läs mina ff's! Länkar finns på min profil :D ![]()
3 feb, 2012 22:03 |
|
Miss Black
Elev |
4 feb, 2012 09:10 |
|
Hope Potter
Elev |
Japp ^^
Min blev också ganska kort... Men jag ville bara få den delen klar innan det blev dag igen ^^ Fast du kanske skriver om att du och Kitty ligger och pratar? Läs mina ff's! Länkar finns på min profil :D ![]()
4 feb, 2012 09:15
Detta inlägg ändrades senast 2012-02- 4 kl. 09:16
|
|
AlexZz
Elev |
4 feb, 2012 09:16 |
|
Miss Black
Elev |
4 feb, 2012 09:19 |
|
Hope Potter
Elev |
4 feb, 2012 09:21 |
Du får inte svara på den här tråden.






Mugglarportalen