Vem är snyggast??? :)
Forum > Harry Potter > Vem är snyggast??? :)
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Dramione99
Elev |
Draco Malfoy tycker jag ser riktigt bra ut, eller egentligen är det nog Tom Felton jag tycker är snygg....
25 jan, 2012 15:25 |
|
Killer Queen
Elev |
Bill Weasley, Fred och George, Sirius, Remus, Cedric, finns förmodligen fler men kommer inte på dom för tillfället... ♥ ♥
Jag tyckte det lät lite likt Percy när han sjunger, du kanske ska anfalla honom i duschen, Harry! - George.Weasley <3 25 jan, 2012 19:29 |
|
lilly lovegood
Elev |
faktiskt draco, ron eller harry i de första filmerna!!
nae förresten, jag tar nog fluffy, hunden!!! Katniss Everdeen 25 jan, 2012 19:47 |
|
Josie Malfoy
Elev |
gillar Draco mest, i alla fall fram tills femman, sen vet jag inte riktigt...
Be who you are and say what you feel because those who mind don't matter and those who matter don't mind. 25 jan, 2012 19:49 |
|
Amaia lovegood
Elev |
Skrivet av lilly lovegood: faktiskt draco, ron eller harry i de första filmerna!! nae förresten, jag tar nog fluffy, hunden!!! I första filmerna är ju alla välldigt söta faktiskt men Fluffy är ju oslagbar alltså
25 jan, 2012 19:51 |
|
LeeJordanhjärta
Elev |
♥ Dean Thomas & Harry Potter ♥
25 jan, 2012 20:19 |
|
juliaweasly
Elev |
Draco eller Ron i sista men Ron ser helt okej ut när han har halv kort hår typ som i min signatur där är han rätt snygg, men det finns ett par!
Couldent live whit out it.. Läs min ff: Hemlig Ugglepost! http://www.mugglarportalen.se/#forum.php?topic=10604&page=1
Läs min HP-pysselblogg http://harrypotterpyssla.blogg.se/
25 jan, 2012 20:21 |
|
gedric
Elev |
25 jan, 2012 20:30 |
|
ronnyponny
Elev |
25 jan, 2012 21:16 |
|
Roxy
Elev |
Draco är ju dösnygg i de senare filmerna, och Cedric också. Annars är unga Tom Riddle i Chamber of Secrets så OMFG-snygg... ♥
<---- <3 Josh, Will U Marry Me? <3
25 jan, 2012 21:23 |
Du får inte svara på den här tråden.









Mugglarportalen