Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Hur många gånger har ni läst Harry Potter?

Forum > Harry Potter > Hur många gånger har ni läst Harry Potter?

1 2 3 ... 5 6 7
Användare Inlägg
Borttagen

Avatar


Just nu läser jag serien för femte gången

28 sep, 2012 19:10

Borttagen

Avatar


Jag har läst serien 12 gånger och håller på med en 13:de gång.

28 sep, 2012 20:15

viktor
Elev

Avatar


Sjätte gången nu( svenska) har läst ut half bloods princ och Halva dathly hallows på Engelska

28 sep, 2012 20:18

Borttagen

Avatar


Ingen aning Fick min första bok år 2000 och sen dess har jag varit smått besatt, fast med några uppehåll ^^
Vet dock att jag inte har läst sjuan mer än fem gånger

28 sep, 2012 20:24

lisa311
Elev

Avatar


2,3 eller 4

Don't Worry, Be Happy

28 sep, 2012 22:20

melle-hjrta
Elev

Avatar


7-8 gånger på svenska
1 gång på engelska

28 sep, 2012 22:22

DarkBells
Elev

Avatar


Haha gud! Det är så svårt att hålla räkningen!
Men typ 98 gånger, på svenska.

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2F38.media.tumblr.com%2F89bf6fd748dbd94db52a2592e9fbbd80%2Ftumblr_ncuasnicPU1qglnk4o1_500.gif https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2F33.media.tumblr.com%2Fb0df532a3b88a991d7633b1d07195a1a%2Ftumblr_ncuasnicPU1qglnk4o2_r1_500.gif

28 sep, 2012 22:24

Queen Boo
Elev

Avatar


snart 6 gånger (hela serien)

jag är jättecoolig älska mig plz

29 sep, 2012 10:39

MysanMuffin
Elev

Avatar


Jag har tappat räkningen O.o

Sedan har jag läst massor med böcker som hör till Harry Potter, typ som fantastiska vidunder och vart man hittar de

"Rupert Alexander Lloyd Grint" Du kommer alltid ha en speciell plats i mitt hjärta! Läs gjärna min lilla...novellberättelse x) Det är noveller i olika delar som bildar en berättelse... http://www.mugglarportalen.se/#forum.php?topic=18588&page=1#p10907

29 sep, 2012 10:52

Lisen563
Elev

Avatar


1 000 000

29 sep, 2012 10:54

1 2 3 ... 5 6 7

Forum > Harry Potter > Hur många gånger har ni läst Harry Potter?

Du får inte svara på den här tråden.