Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

ideer

Forum > Mugglarportalen > ideer

1 2 3 ... 5 6 7
Användare Inlägg
Borttagen

Avatar


^ bra

^
^ bra

17 feb, 2012 20:32

Mössätandemonstret
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Drikor


Vad betyder det?

Egentligen är ju Hufflepuff bäst, men säg inget till de andra, de kommer ju näst. ;) (För att inte nämna att grävlingen är sötast av de alla fyra =D <3)

10 apr, 2012 15:24

Borttagen

Avatar


Skrivet av Mössätandemonstret:
Skrivet av Borttagen:
Drikor


Vad betyder det?
ja det undrar jag också

10 apr, 2012 20:28

Borttagen

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Mössätandemonstret:
Skrivet av Borttagen:
Drikor


Vad betyder det?
ja det undrar jag agockså
dryker typ saker som ger en tur eller förvandlarvad vet j

10 apr, 2012 21:15

Nelly1513
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Mössätandemonstret:
Skrivet av Borttagen:
Drikor


Vad betyder det?
ja det undrar jag agockså
dryker typ saker som ger en tur eller förvandlarvad vet j


Du menar elixir?

AlexZz and I are friends 4 ever <3 https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fpull.imgfave.netdna-cdn.com%2Fimage_cache%2F1254572211830353.jpeg

11 apr, 2012 07:15

Borttagen

Avatar


Skrivet av Nelly1513:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Mössätandemonstret:
Skrivet av Borttagen:
Drikor


Vad betyder det?
ja det undrar jag agockså
dryker typ saker som ger en tur eller förvandlarvad vet j


Du menar elixir?
vet unte min kopis skrev det men typ

11 apr, 2012 08:48

Mössätandemonstret
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Nelly1513:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Mössätandemonstret:
Skrivet av Borttagen:
Drikor


Vad betyder det?
ja det undrar jag agockså
dryker typ saker som ger en tur eller förvandlarvad vet j


Du menar elixir?
vet unte min kopis skrev det men typ

Det var sarkasm. Jag menade att du stavade "Drickor" fel, vilket inte är grammatiskt korrekt. det rätta ordet skulle ha varit "Drycker" eller "Elixir" som Nelly var najs och pekade ut. ^^

Egentligen är ju Hufflepuff bäst, men säg inget till de andra, de kommer ju näst. ;) (För att inte nämna att grävlingen är sötast av de alla fyra =D <3)

11 apr, 2012 13:39

Samatha lovegood
Elev

Avatar


Jag tycker att det borde finnas ett forum för dom som har frågor om sidan...

"Du är lika normal som jag"Luna Lovegood i Harry potter och Fenixorden.

11 apr, 2012 13:41

Twix
Elev

Avatar


Skrivet av Samatha lovegood:
Jag tycker att det borde finnas ett forum för dom som har frågor om sidan...

Här, i Mugglarportalen-forumet kan man ställa frågor om sidan.

11 apr, 2012 13:57

Itarildë
Elev

Avatar


Jag tycker att man borde kunna ha sina drakars gravstenar på sin profil, istället för att bara kunna ha dem som länkar...

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fi41.tinypic.com%2F2lxyp1k.jpg https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fi44.tinypic.com%2F2e17oef.jpg Itarilde@Instagram, Eller här :). IceWizard7632@Pottermore

11 apr, 2012 14:32

1 2 3 ... 5 6 7

Forum > Mugglarportalen > ideer

Du får inte svara på den här tråden.