Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

favorit par?

Forum > Harry Potter > favorit par?

1 2 3 ... 5 6 7 ... 11 12 13
Användare Inlägg
Ron
Elev

Avatar

+2


Ron och Hermione, världens gulligaste par.. Bara irriterad på att det tar år för dom att bli ett par i filmerna.. Jag tycker det var mycket mer i böckerna.. :o

Harry & Luna har jag alltid också tyckt. Jag trodde det skulle bli dom två i fenixordern.. hehe

We're all wizards, even Ron.

13 dec, 2010 13:06

ddraco
Elev

Avatar

+1


Jag & draco

haha skoja men typ lupin & tonks passar hyfsat.

inte harry & ginny.

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fstatic.tumblr.com%2Ff08db45501419803c97fab822fa641f1%2Fo6tf1sa%2F62Kngqamd%2Ftumblr_static_541re0aq3e4o0ockgogsc4ss4.gif

13 dec, 2010 13:22

Nox
Elev

Avatar


DracoxHarry ♥♥♥

Nox

13 dec, 2010 13:49

Accio
Elev

Avatar


Skrivet av Nox:
DracoxHarry ♥♥♥

Seconding that!

Stolt Slyterinare~

13 dec, 2010 13:50

Lumos
Elev

Avatar


Aså ni är så!!!!! Ahhhh! DÖ!

Om man försöker vara någon annan kan man inte bli bättre än en kopia. Om man är sig själv kan man bli ett orginal.

13 dec, 2010 13:52

soratanaka
Elev

Avatar


Inte så mycket för canon ships. Mina fanonfavoriter finns på pressen.

Canon är väl.. argh, vet inte vad.

"We should love people and use things, but unfortunately we love things and use people."

2 jan, 2011 23:38

Borttagen

Avatar


Lily och James, de skapade ju Harry

2 jan, 2011 23:43

soratanaka
Elev

Avatar

+1


@Meala; Var det inte Rowling?!

"We should love people and use things, but unfortunately we love things and use people."

2 jan, 2011 23:43

Borttagen

Avatar


Skrivet av soratanaka:
@Meala; Var det inte Rowling?!

Skitsamma, inte i böckerna ;P

2 jan, 2011 23:45

soratanaka
Elev

Avatar


@Meala; Just kidding!

"We should love people and use things, but unfortunately we love things and use people."

2 jan, 2011 23:46

1 2 3 ... 5 6 7 ... 11 12 13

Forum > Harry Potter > favorit par?

Du får inte svara på den här tråden.