favorit par?
Forum > Harry Potter > favorit par?
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Ron
Elev |
Ron och Hermione, världens gulligaste par.. Bara irriterad på att det tar år för dom att bli ett par i filmerna.. Jag tycker det var mycket mer i böckerna.. :o
Harry & Luna har jag alltid också tyckt. Jag trodde det skulle bli dom två i fenixordern.. hehe We're all wizards, even Ron. 13 dec, 2010 13:06 |
|
ddraco
Elev |
13 dec, 2010 13:22 |
|
Nox
Elev |
DracoxHarry ♥♥♥
Nox 13 dec, 2010 13:49 |
|
Accio
Elev |
13 dec, 2010 13:50 |
|
Lumos
Elev |
Aså ni är så!!!!! Ahhhh! DÖ!
Om man försöker vara någon annan kan man inte bli bättre än en kopia. Om man är sig själv kan man bli ett orginal. 13 dec, 2010 13:52 |
|
soratanaka
Elev |
Inte så mycket för canon ships. Mina fanonfavoriter finns på pressen.
Canon är väl.. argh, vet inte vad. "We should love people and use things, but unfortunately we love things and use people." 2 jan, 2011 23:38 |
|
Borttagen
|
Lily och James, de skapade ju Harry
2 jan, 2011 23:43 |
|
soratanaka
Elev |
@Meala; Var det inte Rowling?!
"We should love people and use things, but unfortunately we love things and use people." 2 jan, 2011 23:43 |
|
Borttagen
|
Skitsamma, inte i böckerna ;P 2 jan, 2011 23:45 |
|
soratanaka
Elev |
@Meala; Just kidding!
"We should love people and use things, but unfortunately we love things and use people." 2 jan, 2011 23:46 |
Du får inte svara på den här tråden.


Mugglarportalen