Vilket elevhem tror du Harrys och Ginnys barn skulle komma i?
Forum > Harry Potter > Vilket elevhem tror du Harrys och Ginnys barn skulle komma i?
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
CarolineLovegood
Elev |
Troligtvis i Gryffindor eller Slytherin. Okej, både Ginny och Harry gick i Gryffindor, men Harry hade förmodligen hamnat i Slytherin om han inte sagt emot sorteringshatten.
10 jan, 2012 18:21 |
|
revelio
Elev |
Gryffindor känns som det rimligaste!
10 jan, 2012 18:38 |
|
Miss.Rowena
Elev |
Gryff, men Lily kanske skulle kunna hamna i Rav/huff. c:
~ Med rätt att besserwissa ~ 10 jan, 2012 18:40 |
|
Borttagen
|
Jag tror att alla Potters blir sorterade i...
Spoiler: Tryck här för att visa! 10 jan, 2012 18:43 |
|
Freja
Elev |
Grryyyyyyyyyyyyfffffffiiiiiiiiiiiiiiiimmmmmmmddddddddooooooooooooorrrrrrrr!
Everything is Dramione and nothing hurts. 10 jan, 2012 19:00 |
|
Borttagen
|
Det finns också en chans att till exempel Albus blev sorterad i Slytherin, men Lily och James är jag ganska övertygad om att de blev sorterade i Gryffindor.
10 jan, 2012 19:02 |
|
Borttagen
|
Är rätt säker på att dem hamnade i Gryffindor. Det är det ända som känns rätt för Potter familjen.
10 jan, 2012 19:05 |
|
geminio
Elev |
Gryffindor for sure
10 jan, 2012 19:25 |
|
EpicFaiil
Elev |
slytherin tror jag xD
22 jan, 2012 15:04 |
|
AlvaRawenclaw
Elev |
Skrivet av Simonlack: Gryffindor! Tror hela släkten blir Gryffindorare =) Fast kan tänka mig att Dominiqe och Victoire hamnade i Ravenclaw =D Låter bra det, håller med dig ! speech! 28 jan, 2012 07:43 |
Forum > Harry Potter > Vilket elevhem tror du Harrys och Ginnys barn skulle komma i?
Du får inte svara på den här tråden.


Mugglarportalen