Vem är er favorit dödsätare ??
Forum > Harry Potter > Vem är er favorit dödsätare ??
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Amandin
Elev |
Bellatrix Lestrange, Draco Malfoy, Sevurus Snape och Narcissa
5 jan, 2012 14:32 |
|
LoonyMe
Elev |
5 jan, 2012 14:33 |
|
Borttagen
|
Jag gillar egentligen ingen dödsätare men jag gillar skådespelarna till Bellatrix (Helena Bonham Carter) och Draco (Tom Felton)
7 jan, 2012 20:15 |
|
Borttagen
|
Skrivet av J.k: Bellatrix , lätt, trots att jag hatar henne lite för att hon Spoiler: Tryck här för att visa! MEN HON Spoiler: Tryck här för att visa! 7 jan, 2012 20:32 |
|
Cailine
Elev |
7 jan, 2012 20:42 |
|
SagaS
Elev |
7 jan, 2012 21:40 |
|
Emzi
Elev |
Bellatrix, Draco och Snape :3
7 jan, 2012 21:52 |
|
Abrakadabra
Elev |
7 jan, 2012 21:54 |
|
Kajsa_bajsa
Elev |
Draco Malfoy, om han räknas.
Annars Bellatrix Lestrange. "Grabbar, säg någonting, då. Snälla, dö inte." "Jag har bakat bullar!" "Vafan är det här!? Jag gillar inte bullar..." "Todototo..." 7 jan, 2012 22:00 |
|
EpicFaiil
Elev |
Bellatrix heltklart
22 jan, 2012 15:06 |
Du får inte svara på den här tråden.








Mugglarportalen