Paus?
Forum > Harry Potter > Paus?
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Nymphadora_<3
Elev |
Hahahahaha! Älskar när det blir så!
10 feb, 2012 07:52 |
|
Dobby..
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Ojojoj, ni bara måste se en som jag råkade pausa.. Det är på Hermione, och den är SJUKT JÄVLA LÄSKIG. Jag återkommer med bilden strax.. EDIT, okej, här är den: ![]() Jag DÖR vad läskig den är O_O aaaw♥ Creepey...xD "Always" 10 feb, 2012 12:13 |
|
MinTecknig
Elev |
10 feb, 2012 14:04 |
|
Train
Elev |
10 feb, 2012 15:30 |
|
Långstrumpa
Elev |
brukar göra så ganska ofta ^^
10 feb, 2012 23:18 |
|
bluebirdflies
Elev |
Sånt är så himla kul
draco dormiens nunquam titillandus~~ Hogwarts will always be there to welcome you home <3 11 feb, 2012 00:09 |
|
Johnte
Elev |
Skrivet av Train: Har ni någonsin kollat på HP på datorn, och pausat mitt när någon karaktär gör en rolig min eller något? Jag pausade igår, och av en slump blev det såhär! HAHA, Dog lite. Dela med er av bilder ni tagit, som av slump blivit roliga! Edit: Tryck på bilden för större version! HAHAHA!
11 feb, 2012 13:21 |
|
Ginny00
Elev |
oooooo!
![]() Bilden togs av mig och min BFF i somras. Sedan dess har vi varenda gång vi träffats nämnt vårt fina internskämt Dumbieinsekten, eftersom vi tycker Hermione ser ut som hon tittar på ett äckligt kryp där, och Dumbledore är humla på gammal engelska. Tja, vi asgarvar i alla fall åt det. 11 feb, 2012 16:08 |
|
Train
Elev |
^ AHAHA, så fin
![]() Denna bilden tog jag på Alfred (Dean Thomas) när jag kollade på extramaterialet till Halvblodsprinsen. AHAH, han är söt. ♥
11 feb, 2012 16:11 |
Du får inte svara på den här tråden.











Mugglarportalen