HAPPY BIRTHDAY TOM RIDDLE
Forum > Harry Potter > HAPPY BIRTHDAY TOM RIDDLE
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Safrina
Elev |
Skrivet av Lisen563: Skrivet av Borttagen: Hur många gör det? Skriv! Skrivet av Lisen563: Skrivet av Borttagen: Hahaha vi med!!!!!! Haha, min pappa sa att vi skulle fira Voldemort med att skicka upp raketer till hans ära... xD Grymt skumt, gjorde också det Jag xD
1 jan, 2012 01:28 |
|
Alvi
Elev |
Hehe
Ilove Draco Malfoy! Läs min Fanfiction Historien om Pansy Parkinson http://www.mugglarportalen.se/forum.php?topic=12676#user.php?id=9725 1 jan, 2012 01:30 |
|
Minidjuret
Elev |
Grattis i efterskott xD
1 jan, 2012 01:42 |
|
Salle
Elev |
1 jan, 2012 01:53 |
|
Katla
Elev |
Nu sitter Voldemort och gråter i ett mörkt hörn för att hans födelsedag är över och han inte fick vad han ville.
♏︎ 1 jan, 2012 02:11 |
|
Draken Norbert
Elev |
Skrivet av Katla: Nu sitter Voldemort och gråter i ett mörkt hörn för att hans födelsedag är över och han inte fick vad han ville. Ja, säkerligen
1 jan, 2012 02:23 |
|
J-star Black
Elev |
1 jan, 2012 10:43 |
|
Jessica Tonks
Elev |
1 jan, 2012 11:38 |
|
Matizze
Elev |
1 jan, 2012 11:41 |
|
Borttagen
|
Grattis i efterskott
1 jan, 2012 12:00 |
Du får inte svara på den här tråden.











Mugglarportalen