Hur ser din topp 3 i HP filmerna?
Forum > Harry Potter > Hur ser din topp 3 i HP filmerna?
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
AG
Elev |
1. Dödsrelikerna del 2
2. Hemligheternas kammare 3. Den flammande bägaren. Vet inte varför jag gillar dom bäst det är bara så. Alla andra filmer är jättebra också men den jag tycker minst om är fången från azkaban. Men defenitivt är det också en väldigt bra film men har inte fäst mig så mycket för den filmen som dem andra. 2 jan, 2012 21:07 |
Du får inte svara på den här tråden.

Mugglarportalen