The Walking Dead
Forum > Off Topic > The Walking Dead
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
En sak som jag stör mig sjukt mycket på vad gäller The Walking Dead första säsongen, och diverse andra zombiefilmer.
1. Vi vet att det finns mycket folk i städerna. 2. När zombieapokalypsen kommer borde logiskt sett städerna fyllas med zombies hyfsat fort. 3. Borde det då inte också vara logiskt om överlevarna förstod det här och inte försökte vara i städerna/ta sig till städerna hela effing tiden?! 4. Man vill ju inte bli zombie själv, så taktiken att undvika platser med mycket zombies borde ju vara hyfsat lyckad och borde då inkludera avstånd från städer... Stör mig när folk i filmer beter sig korkat och/eller klumpigt bara för att skapa spänning. -.- 13 jan, 2013 01:45 |
|
melle-hjrta
Elev |
Jag fullständigt älskar The Walking Dead, bästa tv-serien EVER! Ska försöka få mamma eller pappa att köpa säsong 1 och 2 på dvd till mig, så slipper jag kolla på 1channel hela tiden
DARYL ♥ GLEN ♥ 26 jan, 2013 16:40 |
|
LolFeelings
Elev |
9 feb, 2013 20:00 |
|
Celebikai
Elev |
Skrivet av LolFeelings: Säsong 3, del 9. Kommer man att kunna se den i Sverige, när då, hur då? Någon som vet? tv11 sänder ju, men dom är flera avsnitt efter ![]()
9 feb, 2013 22:04 |
|
Borttagen
|
jag har sett nästan ett halvt avsnitt :s
kanske ännu mindre till och med 9 feb, 2013 22:08 |
|
LittleButterfly
Elev |
10 feb, 2013 16:01 |
|
malcolmadela
Elev |
10 feb, 2013 16:11 |
|
TheFifthMarauder
Elev |
Om ni vill göra ett personlighets-quiz om vilken karaktär i Walking Dead ni liknar mest kan ni klicka HÄR!!!
10 feb, 2013 20:14 |
|
Celebikai
Elev |
Skrivet av TheFifthMarauder: Om ni vill göra ett personlighets-quiz om vilken karaktär i Walking Dead ni liknar mest kan ni klicka HÄR!!! Jag blev Glenn ![]()
10 feb, 2013 20:39 |
|
TheFifthMarauder
Elev |
Skrivet av Celebikai: Skrivet av TheFifthMarauder: Om ni vill göra ett personlighets-quiz om vilken karaktär i Walking Dead ni liknar mest kan ni klicka HÄR!!! Jag blev Glenn Jag blev Daryl (hoppar runt i mitt rum av lycka)
10 feb, 2013 20:43 |
Du får inte svara på den här tråden.








Mugglarportalen