Hermione utövar magi utanför skolan?
Forum > Harry Potter > Hermione utövar magi utanför skolan?
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Lills
Elev |
Men är det är ju så mycket folk i Diagongränden så dom vet väl inte vem det är?
Och på HogwartsExpressen får man väl använda magi? Det var nån annan gång som Golye, Crabbe och Malfoy kom och då kastade alla förtrollningar på dom ju! ![]()
25 jan, 2012 14:49 |
|
mican00
Elev |
fast det med i tvåan, det är ju som det är i trollkarls familjer, där kan man ju utöva magi för då tror ju bara ministeriet att det är föräldrarna (dom är ju myndiga) som utövat det, och i diagongränden så myllrar det ju av myndiga trollkarlar och häxor
men det i ettan vet jag inte. ![]()
25 jan, 2012 15:04 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen