Jag hade så gärna velat...
Forum > Harry Potter > Jag hade så gärna velat...
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
flyttnyckeln.
Elev |
Om jag hade gått på Hogwarts så skulle jag snart ha börjat på mitt femte år.
Hola, Mishamigos! 5 feb, 2012 16:39 |
|
Henryeta
Elev |
25 dec, 2012 15:32 |
|
erik potter123
Elev |
går första använder magi för att lägga upp
Spoiler:
Tryck här för att visa! 25 dec, 2012 17:11 |
|
Weasleygirl98
Elev |
Har gått halva terminen av mitt fjärde år nu! Det är det bästa som någonsin hänt mig! Quidditch, massor med trollformler, Gryffindor, alla fina vänner! Det är bara bäst! ♥
Winter is coming... 25 dec, 2012 18:16 |
|
Fantasia
Elev |
25 dec, 2012 20:53 |
|
Henryeta
Elev |
26 dec, 2012 20:02 |
|
Borttagen
|
Jag får brevet nästa år!
26 dec, 2012 20:08 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen