Vad skulle harry heta om han var tjej?
Forum > Harry Potter > Vad skulle harry heta om han var tjej?
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
"Parvati Patil"
Elev |
Agnes Potter
ps. JAG heter Agnes ^_^ I’m a bit dark and twisted. 9 feb, 2012 14:49 |
|
Nil R
Elev |
Lily.
Efter hans mamma.... 9 feb, 2012 16:06 |
|
Angelina
Elev |
9 feb, 2012 18:41 |
|
Freja
Elev |
Ja, det var ju ödet att han skulle bli en kille, annars hade HP inte funnits och vi inte diskuterat det här
Everything is Dramione and nothing hurts. 9 feb, 2012 18:49 |
|
Borttagen
|
Jag heter också Agnes!!^^ Men Harriet Potter, tycker jag! (funderar på att skriva en ff om Harry och Harriet Potter, tvillingarna Potter 9 feb, 2012 18:53 |
Du får inte svara på den här tråden.


Mugglarportalen