Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Vad skulle harry heta om han var tjej?

Forum > Harry Potter > Vad skulle harry heta om han var tjej?

1 2 3 4 5 6
Användare Inlägg
"Parvati Patil"
Elev

Avatar


Agnes Potter

ps. JAG heter Agnes ^_^

I’m a bit dark and twisted.

9 feb, 2012 14:49

Nil R
Elev

Avatar


Lily.
Efter hans mamma....

9 feb, 2012 16:06

Angelina
Elev

Avatar


Skrivet av Bellow:
tänkte på Harriet också C:
^^

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2F30.media.tumblr.com%2Ftumblr_m0zuye6XPI1rpsbjdo1_250.gif The Hunger Games <3

9 feb, 2012 18:41

Freja
Elev

Avatar


Ja, det var ju ödet att han skulle bli en kille, annars hade HP inte funnits och vi inte diskuterat det här

Everything is Dramione and nothing hurts.

9 feb, 2012 18:49

Borttagen

Avatar


Skrivet av "Parvati Patil":
Agnes Potter

ps. JAG heter Agnes ^_^

Jag heter också Agnes!!^^

Men Harriet Potter, tycker jag!
(funderar på att skriva en ff om Harry och Harriet Potter, tvillingarna Potter )

9 feb, 2012 18:53

1 2 3 4 5 6

Forum > Harry Potter > Vad skulle harry heta om han var tjej?

Du får inte svara på den här tråden.