Life of Voldemort - Voldy.bloggplatsen.se
Forum > Fanfiction > Life of Voldemort - Voldy.bloggplatsen.se
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Åh alltså detta är såå awesome ♥
19 dec, 2011 19:31 |
|
nilla10
Elev |
bloggen är såå bra!!!!
hej hej! :) 19 dec, 2011 19:39 |
|
Josefin_Weasley
Elev |
19 dec, 2011 19:40 |
|
L
Elev |
Skrivet av Borttagen: Åh alltså detta är såå awesome ♥ Jag vet 8DD ~♥ i wish i was there with you. to call you a fucking dork. but yo're my dork 19 dec, 2011 19:40 |
|
Lovedanielradcliffe
Elev |
19 dec, 2011 19:47 |
|
Borttagen
|
Hahaha älska bloggen, du gör verkligen ett sjukt bra jobb med detta Twix ♥
19 dec, 2011 20:53 |
|
Twix
Elev |
Tack så mycket för alla underbara kommentarer, dom värmer så mycket. ♥
Och ledsen för dålig uppdatering men har haft ganska fullt upp... 21 dec, 2011 23:08 |
|
Moy.GinnyWeasley
Elev |
22 dec, 2011 07:43 |
|
Twix
Elev |
Hemskt ledsen, men glömde mitt "lösenordspapper" hos pappa och kommer därför inte kunna skriva mer förrän på måndag...
Sorry... Vi säger att Voldy har strömavbrott. 22 dec, 2011 13:06 |
|
L
Elev |
Hahah, Aw, stackars dig och Voldy. ~ ♥
i wish i was there with you. to call you a fucking dork. but yo're my dork 22 dec, 2011 13:14 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen