Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Har du använt magi?

Forum > Harry Potter > Har du använt magi?

1 2 3 ... 5 6 7 8
Användare Inlägg
half-blood princess
Elev

Avatar


Skrivet av LaylaCatcher:
Hehe har int drömt om hp alls fast jag tänker på det varje kväll men jag har nog fått ett blad att flyga rakt in i mitt face när jag sa accio!


Samma här jag har nt drömt om hp fast jag tänker på det varje natt/kväll ahhhh jag skulle gärna vilja göra det men aa vad ska jag göra hehe fast aa jag har inte fått nåt blad i mitt face iaf o.o

ⓕhermione granger. ¤ Pottermore: DreamSun277

9 jan, 2012 13:17

Emma Longbottom
Elev

Avatar


Ni kan typ bestämma en dag då ni bara läser HP, kollar på filmer o.s.v... Då är det ju det enda som har hänt under dagen, så då finns det hopp om att man kan drömma om det!

"Charlie," he said. "You're losing it, too," said Ron. I'm Ron, remember?" No - Charlie - your brother Charlie. In Romania. Studying dragons.

9 jan, 2012 13:41

Borttagen

Avatar


Jag låg i min säng och skulle sova, när jag såg att min sänglampa lyste lite. Och sedan, när jag sträckte mig upp och bara snuddade vid den, så började den lysa mycket mer, och när jag drog undan handen slocknade den igen.
IT'S MAGIC, NO DOUBT.
Undrar varför mitt brev är sex år försenat? Finns det trollkarlskomvux?

9 jan, 2012 13:50

J-star Black
Elev

Avatar


Duellerade mot Voldemort, härom dagen (i mina drömmar, anyway)

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fi67.tinypic.com%2F15s7xw3.gifhttps://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fi68.tinypic.com%2F2w36lpl.gifhttps://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fi66.tinypic.com%2F8wi3qt.gif

9 jan, 2012 14:19

Safrina
Elev

Avatar

+1


Ja, såklart! Every day and every night! Annars hade jag inte stått ut med livet!

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fmedia.tumblr.com%2Fe0174afc7a513c9ca8f1c3836cea0c1b%2Ftumblr_inline_ml2rghijL51qz4rgp.gif

9 jan, 2012 14:29

half-blood princess
Elev

Avatar


Skrivet av Emma Longbottom:
Ni kan typ bestämma en dag då ni bara läser HP, kollar på filmer o.s.v... Då är det ju det enda som har hänt under dagen, så då finns det hopp om att man kan drömma om det!


Aa det e bra jag prövar!

ⓕhermione granger. ¤ Pottermore: DreamSun277

9 jan, 2012 14:38

Borttagen

Avatar


Jag har kunnat flyga nerför trappan och flytta mig från en plats till en annan sen har jag såklart varit på Hogwarts. I drömmarna då.

9 jan, 2012 14:51

half-blood princess
Elev

Avatar


Ahhh skrev hela grejen o så kom en grej o den gick booooort! Orkar nt skriva nytt just nu de va rätt långt....

ⓕhermione granger. ¤ Pottermore: DreamSun277

7 feb, 2012 17:13

Borttagen

Avatar


Jag använder magi dagligen.

Gör inte ni det? Är inte det här en hemsida för häxor och trollkarlar? Ni beter ju er som mugglare!

7 feb, 2012 17:16

flyttnyckeln.
Elev

Avatar


I en dröm. Och jag flög på en kvast. Och pratade med Fred och George och .. många fler. Och såg Filch. x)

Hola, Mishamigos!

7 feb, 2012 18:48

1 2 3 ... 5 6 7 8

Forum > Harry Potter > Har du använt magi?

Du får inte svara på den här tråden.