Fjortistider.
Forum > Off Topic > Fjortistider.
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
^
HAHAHA! Kan se det framför mig! XD 13 dec, 2011 23:34 |
|
Maharajah
Elev |
Skrivet av Li: Jag var aldrig fjortis tyvärr, eller vad man ska säga xD Var nog de som gjorde extremt mycket narr av hela grejen och tyckte att de var ganska fåniga </3 Jag har mest varit nörd/"normal" osv. Men mest nörd. Hehe. Forever a nörd ♥ Kan nog vara den underbaraste "stereotypen"man kan vara. Om man kan kalla det så... 13 dec, 2011 23:38 |
|
Remembrall
Elev |
![]() Jag till höger.................... omg ![]() HAHA, jag till vänster............... vilken knubbis/wannabe fjortis jag var :'( ![]() .................. ![]() Vad lite mascara jag hade........ *ironi* ![]() Jag till höger. Bilderna är från 2008.... alltså åh, hahah </3
14 dec, 2011 12:34 |
|
DeathDownAlex
Elev |
Jag skrattade åt det hela som 10 åring och jag skrattar åt det nu.
Det var under den tiden då jag lyssnade på punk och screamo nu när man tittar tillbaka så var jag ganska gullig. Skolfoto i svart klänning, det var då jag fortfarande hade klänningar Jag kommer ihåg hysterin, så otroligt roligt 14 dec, 2011 13:29 |
|
Borttagen
|
Jag tycker fortfarande att det finns en massa fjortisar överallt, eller i alla fall wannabe fjortisar. Usch, jag måste bara säga att de äcklar mig något grymt x). Bara den där fejkade "cool"-heten och att man låtsas vara äldre än man är är ju helfånigt. Har som sagt aldrig varit fjortis, och kommer aldrig att bli det. Kommer inte heller att bli något emo, jag satsar på den lite normalare stilen... xD
Även om jag hade velat bli fjortis, så hade min mamma aldrig tillåtit mig att gå utsådär "utspökat". 14 dec, 2011 13:33 |
|
IamAK
Elev |
alltså förlåt men ni som nu var "fjortisar", hur tänkte ni?! tyckte ni det var snyggt eller ville ni bara vara som dom flesta eller vad var det som fick er att plötsligt ändra på er? det jag tycker är sjukt är att dom flesta ändå var ganska unga då, och jag fattar inte hur ett barn plötsligt kommer på att hon vill använda mycket mascara och foundation t.ex. när jag var i den åldern brydde jag mig knappt om mitt utseende, speciellt inte om "mode" och smink.
14 dec, 2011 14:43 |
|
Katla
Elev |
14 dec, 2011 14:49 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Jag tycker fortfarande att det finns en massa fjortisar överallt, eller i alla fall wannabe fjortisar. Usch, jag måste bara säga att de äcklar mig något grymt x). Bara den där fejkade "cool"-heten och att man låtsas vara äldre än man är är ju helfånigt. Har som sagt aldrig varit fjortis, och kommer aldrig att bli det. Kommer inte heller att bli något emo, jag satsar på den lite normalare stilen... xD Även om jag hade velat bli fjortis, så hade min mamma aldrig tillåtit mig att gå utsådär "utspökat". Jag är helt på din sida. Var aldrig fjortis och inte förrän i gymnasiet började jag skaffa mig en stil som speglade den jag var, istället för den jag ville vara. Det blev då ganska killigt och hårdrock - bandtröjor och trasiga jeans 14 dec, 2011 14:52 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Jag tycker fortfarande att det finns en massa fjortisar överallt, eller i alla fall wannabe fjortisar. Usch, jag måste bara säga att de äcklar mig något grymt x). Bara den där fejkade "cool"-heten och att man låtsas vara äldre än man är är ju helfånigt. Har som sagt aldrig varit fjortis, och kommer aldrig att bli det. Kommer inte heller att bli något emo, jag satsar på den lite normalare stilen... xD Även om jag hade velat bli fjortis, så hade min mamma aldrig tillåtit mig att gå utsådär "utspökat". Jag är helt på din sida. Var aldrig fjortis och inte förrän i gymnasiet började jag skaffa mig en stil som speglade den jag var, istället för den jag ville vara. Det blev då ganska killigt och hårdrock - bandtröjor och trasiga jeans Precis det! Jag är fortfarande jättekillig av mig, och har faktiskt en bandtröja på mig nu xD Dock började jag att klä mig som "jag" redan i sjuan. Folk tyckte jag var konstig som vågade vara nåt annat än fjortis xD 14 dec, 2011 15:06 |
|
DeathDownAlex
Elev |
^folk blir ofta förvånade över sådant jag ser det inte som något problem... Fast folk slutar alldrig att förvåna mig, "Det där kan du ju inta ha på dig!", "blir du inte varm" Gosh.
14 dec, 2011 15:18 |
Du får inte svara på den här tråden.








Mugglarportalen