De sämsta julkalendrarna genom tiderna
Forum > Off Topic > De sämsta julkalendrarna genom tiderna
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Savi
Elev |
13 dec, 2011 14:49 |
|
LoonyMe
Elev |
13 dec, 2011 14:53 |
|
Borttagen
|
Jag har inte sett en julkalender sedan den där skiten Lasse Majas detektiv-byrå visades på tv:n ._.
13 dec, 2011 15:05 |
|
Borttagen
|
Skägget i brevlådan orkade jag inte ens titta på -.-
Men håller med ni andra, årets är ju riktigt bra! Ska nog titta på den nu, tror jag 13 dec, 2011 17:02 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen