HP-vänner?
Forum > Harry Potter > HP-vänner?
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Jag har en bästis som kan typ allt om HP, och hon har 2 vänner som älskar HP.
PS, alla är medlemmar på mugglis! 14 dec, 2011 19:21 |
|
Borttagen
|
Nja, har en kompis som gillar böckerna och filmerna men är inte alls lika besatt som jag.
14 dec, 2011 19:22 |
|
Sommarflickan
Elev |
Typ 2-3 st, det flesta är typ fjortisar som inte läser något annat föruton sms och typ skvallertidningar
![]() ![]()
14 dec, 2011 20:00 |
|
Borttagen
|
Nej, inte några som jag är med, de självklart sett filmerna men inte mer än så.
Men här har jag ju vänner förstås ♥ 14 dec, 2011 20:26 |
|
Boba
Elev |
Jag har jättemånga kompisar som gillar Harry Potter!
15 dec, 2011 14:16 |
|
Borttagen
|
jag känner många som älskar Harry Potter, men inte så att de nördar
15 dec, 2011 14:18 |
|
Ms.Markus
Elev |
Yes, har lyckats fått en kompis besatt av HP. *stolt* Och nu är hon medlem på mugglis (Y) Äntligen någon som delar min entusiasm!!
![]()
15 dec, 2011 14:28 |
|
Borttagen
|
Nej. Ingen är lika beroende som jag. Jag klarar mig helt enkelt inte utan HP. Faktiskt underskattar jag de som tycker det är tråkigt (vilket betyder ungefär alla).
Tex: - Harry Potter är tråkigt. - Haha, så exakt vad tycker du är "roligt" då? Haha, helt dum i huvudet, jo tack jag vet. 15 dec, 2011 15:37 |
|
Borttagen
|
Ja vad ska man säga... jag och Draken Norbert pratar inte om NÅGONTING ANNAT än Harry Poter på rasterna och på lektionerna. Och när vi är hemma. Och när vi chattar, ja - ALLTID!
Sen har jag några klasskompisar till och vi brukar vara inne på rasterna för att köra Hänga Harry på tavlan. Det är ju bara bäääst! 15 dec, 2011 15:40 |
|
Borttagen
|
Nää.. ingen D:
15 dec, 2011 15:42 |
Du får inte svara på den här tråden.






Mugglarportalen