19 år!
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Dini99
Elev |
Grattis!♥
"What do you mean? Do you wish me a good morning, or mean that it is a good morning whether I want it or not; or that you feel good on this morning; or that it is a morning to be good on?" 10 dec, 2011 20:30 |
|
kinshaw
Elev |
TACK ALLA NI ÄR UNDERBARA♥
Skrivet av Savi: Bara för att jag total failade med tidsskillnad och allt och skapade ny tråd. Aja, nu har du två. Stort grattis finaste! Om ett år ska jag vara den första att säga grattis!!! tack fina du♥3 Skrivet av Borttagen: Vet att jag redan har sagt grattis, men grattis igen finfina catwoman som finns i alla våra hjärtan. PUSSPUSS OCH HA EN BRA DAG ♥ puss i love you banankontakt♥ ![]()
10 dec, 2011 20:55 |
|
ninja
Elev |
Grattis igen tjejen, hoppas du har haft en jättebra födelsedag ♥
10 dec, 2011 20:56 |
|
J00KERN
Elev |
10 dec, 2011 20:59 |
|
Borttagen
|
Grattis på födelsedan kinshaw. Hoppas du har haft en bra dag och kommer ha det dom få timmarna som är kvar.
10 dec, 2011 21:44 |
|
Borttagen
|
10 dec, 2011 21:46 |
|
Borttagen
|
10 dec, 2011 21:49 |
|
kinshaw
Elev |
10 dec, 2011 22:01 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen