vilket elevhem skulle du blivit igentligen?
Forum > Harry Potter > vilket elevhem skulle du blivit igentligen?
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Nessie00
Elev |
Yes, jag blev Hufflepuffare!
EXTERMINATE!!! 17 mar, 2012 11:44 |
|
Borttagen
|
Blev Gryffindor.
Det är mitt elevhem, jag bara vet att jag hör hemma där. Men jag skulle passat bra in i och trivts i Ravenclaw och Hufflepuff. 17 mar, 2012 13:58 |
|
MissFniss
Elev |
9 apr, 2012 15:32
Detta inlägg ändrades senast 2012-04-10 kl. 16:24
|
|
-Patronus-
Elev |
9 apr, 2012 15:49 |
|
Nelly1513
Elev |
9 apr, 2012 16:05 |
|
Borttagen
|
Hufflepuff. ♥
9 apr, 2012 16:15 |
|
pardus
Elev |
jag fick Gryffindor!
We fight, we score, we are the House of Gryffindor. 9 apr, 2012 16:24 |
|
Borttagen
|
Ravenclaw
9 apr, 2012 16:32 |
|
Borttagen
|
nananan batman men det fanns inte (
9 apr, 2012 16:46 |
|
mums
Elev |
9 apr, 2012 16:48 |
Du får inte svara på den här tråden.







Mugglarportalen