HARRY POTTER SNACKET
Forum > Harry Potter > HARRY POTTER SNACKET
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Greyback
Elev |
Skrivet av Ron: Kan hålla med dig lite, han är knappt med alls i filmerna men eftersom dom har så mycket att försöka få med så tror jag inte han prioriteras speciellt mycket tyvärr.. Visst kan de prioritera andra "viktigare" saker men att t.ex låta Scabior ha befälet över snapparna istället för Grårygg var ju bara konstigt ...
11 jan, 2011 17:19 |
|
Salem
Lärare |
11 jan, 2011 17:19 |
|
soratanaka
Elev |
Skrivet av Husky: Har fenrir varit med i filmerna ? :O Det visste inte jah Det var han som vände sig mot Scabior i DHP1 vid Scabiors replik; "What happened to you ugly? (Greyback turns) No, not you. You (Scabior nods at Harry)" ;> "We should love people and use things, but unfortunately we love things and use people." 11 jan, 2011 18:48 |
|
OliviaGranger
Elev |
Hagrid
♥ Hagrid♥ 11 jan, 2011 20:23 |
|
soratanaka
Elev |
^ Bölar mycket, men är jättesöt ju!
"We should love people and use things, but unfortunately we love things and use people." 11 jan, 2011 20:24 |
|
OliviaGranger
Elev |
Hagrid är bäst!
♥ Hagrid♥ 11 jan, 2011 20:35 |
|
Husky
Elev |
Skrivet av Oskan: Skrivet av Husky: Känner du igen han? http://www.google.se/images?hl=sv&q=fenrir%20greyback&um=1&ie=UTF-8&source=og&sa=N&tab=wi Har fenrir varit med i filmerna ? :O Det visste inte jah Är det Fenrir ??????? Jag trodde det var typ, en elak trollkarls jätte, typ ! Tack, nu vet jag det x) '' Det är inte likheten som avgör, det är skillnaden'' tror jag dumbledor säger 11 jan, 2011 20:36 |
|
themarauder
Lärare |
12 jan, 2011 00:35 |
|
Lumos
Elev |
No! In my heart! ♥ Om man försöker vara någon annan kan man inte bli bättre än en kopia. Om man är sig själv kan man bli ett orginal. 12 jan, 2011 10:46 |
|
Husky
Elev |
In everybodys hearts '' Det är inte likheten som avgör, det är skillnaden'' tror jag dumbledor säger 12 jan, 2011 16:06 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen