Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

HARRY POTTER SNACKET

Forum > Harry Potter > HARRY POTTER SNACKET

1 2 3 ... 5 6 7 ... 11 12 13
Användare Inlägg
Greyback
Elev

Avatar


Skrivet av Ron:
Kan hålla med dig lite, han är knappt med alls i filmerna men eftersom dom har så mycket att försöka få med så tror jag inte han prioriteras speciellt mycket tyvärr..


Visst kan de prioritera andra "viktigare" saker men att t.ex låta Scabior ha befälet över snapparna istället för Grårygg var ju bara konstigt ...

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Ffc01.deviantart.net%2Ffs46%2Ff%2F2009%2F210%2Fd%2Fc%2FN_U_M_N_U_M_by_juliemelissa.gif

11 jan, 2011 17:19

Salem
Lärare

Avatar


Ronald Weasley & Hermione Granger ♥



That's it..

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2F64.media.tumblr.com%2F5caa31c1633b84827fed492c1cc1c9f8%2Ftumblr_oow0ik9m1R1sg438co1_500.gif

11 jan, 2011 17:19

soratanaka
Elev

Avatar


Skrivet av Husky:
Har fenrir varit med i filmerna ? :O Det visste inte jah


Det var han som vände sig mot Scabior i DHP1 vid Scabiors replik; "What happened to you ugly? (Greyback turns) No, not you. You (Scabior nods at Harry)" ;>

"We should love people and use things, but unfortunately we love things and use people."

11 jan, 2011 18:48

OliviaGranger
Elev

Avatar


Hagrid

♥ Hagrid♥

11 jan, 2011 20:23

soratanaka
Elev

Avatar


^ Bölar mycket, men är jättesöt ju!

"We should love people and use things, but unfortunately we love things and use people."

11 jan, 2011 20:24

OliviaGranger
Elev

Avatar


Hagrid är bäst!

♥ Hagrid♥

11 jan, 2011 20:35

Husky
Elev

Avatar


Skrivet av Oskan:
Skrivet av Husky:
Har fenrir varit med i filmerna ? :O Det visste inte jah
Känner du igen han? http://www.google.se/images?hl=sv&q=fenrir%20greyback&um=1&ie=UTF-8&source=og&sa=N&tab=wi

Är det Fenrir ???????
Jag trodde det var typ, en elak trollkarls jätte, typ !
Tack, nu vet jag det x)

'' Det är inte likheten som avgör, det är skillnaden'' tror jag dumbledor säger

11 jan, 2011 20:36

themarauder
Lärare

Avatar


Harry Potter in my heart

=) - just like themarauder

12 jan, 2011 00:35

Lumos
Elev

Avatar


Skrivet av themarauder:
Harry Potter in my heart

No! In my heart! ♥

Om man försöker vara någon annan kan man inte bli bättre än en kopia. Om man är sig själv kan man bli ett orginal.

12 jan, 2011 10:46

Husky
Elev

Avatar


Skrivet av Lumos:
Skrivet av themarauder:
Harry Potter in my heart

No! In my heart! ♥

In everybodys hearts

'' Det är inte likheten som avgör, det är skillnaden'' tror jag dumbledor säger

12 jan, 2011 16:06

1 2 3 ... 5 6 7 ... 11 12 13

Forum > Harry Potter > HARRY POTTER SNACKET

Du får inte svara på den här tråden.