Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Om någon kunde se mig [Sv]

Forum > Fanfiction > Om någon kunde se mig [Sv]

1 2 3 ... 5 6 7 ... 12 13 14
Användare Inlägg
karlsson.9
Elev

Avatar


Jätte bra! Du skriver bra, det känns som man var där..

11 feb, 2012 12:29

Borttagen

Avatar


Skrivet av karlsson.9:
Jätte bra! Du skriver bra, det känns som man var där..
Tack så mycket!

Nu kommer mera men bara lite kort, kommer mer sen ska till stallet typ nu x)


Hermione tittade förvånat upp ur sin bok och på mig. Jag kände en hoppfull känsla inombords. ”Hej!” svarade hon några minuter senare.
Jag log stort, hon kunde se mig.
”Vem är du?” frågade hon fortfarande lamslagen på sin plats.
”Ginny Schwartz, och du är Hermione Granger jag vet förstås allt om dig och alla andra men ni vet inget om mig.” sa Jag gladare än på mycket länge.
”Är du säker på att du har gått här i 6 år?” Hermione bar en förunderlig min.
”Ja, lång historia.” svarade jag kort.
”Jag har mycket tid kvar, jag lyssnar mer än gärna.” Sa hon och log i alla fall till ett försök ett leende men kom ut som en grimas.
”Jo det började när jag var nio år…” började Jag.
När jag var färdig satt Hermione någorlunda förvirrad men ändrade sig snabbt och ”Åh förlåt mig… för allt!” sa hon och satte sig nu jämte mig istället.
”Äh det är lugnt, egentligen är det ju Ewites fel.” Jag ryckte på axlarna.
”Mm… ska du med till julmiddagen?” Hermione vred huvudet mot dörren.
Jag ryckte på axlarna lite blygt. ”Inte för att jag har något bättre för mig precis.”
”Förlåt… igen!”
Vi gick ner till stora salen och satte oss vid bordet i mitten och snart satte sig Harry och Ron mitt emot oss.
”Vem är det?” frågade Ron, Hermione slog honom på hjässan. ”Ron!”
”Aj!” Ron gned sig surt där Hermione träffat honom.¨
”Jag heter Ginny Schwartz går i Gryffindor sen -91 och ni är Ron Weasley och Harry Potter. Jo jag vet!” sa Jag.
Ron gav Hermione en blick.
”Lång historia!” sa vi samtidigt, jag och Hermione.

Nå vad tycker ni

11 feb, 2012 12:35

karlsson.9
Elev

Avatar


Ännu bättre?!


Blev lite småhungrig nu... :O

11 feb, 2012 12:42

Hermia
Elev

Avatar


Azum

Once a MADling, always a MADling

11 feb, 2012 13:04

Borttagen

Avatar


Tack så mycket!

Det kommer komma mer!!!

11 feb, 2012 17:20

onlyoliviaa
Elev

Avatar


Super!

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2F24.media.tumblr.com%2F33e64c97ff7e46416d6ac36dc26b0f45%2Ftumblr_mgol3nKZoC1r064hio1_400.gif

11 feb, 2012 18:05

Elliee
Elev

Avatar


Du skriver fantastiskt!
*läser*

Don' cry there always a reason to smile.

11 feb, 2012 18:24

Borttagen

Avatar


Åh tack! Mer kommer!

11 feb, 2012 21:04

carro78
Elev

Avatar


När?? Sååå bra!!

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fi45.tinypic.com%2F11l7iah.gif

11 feb, 2012 23:17

Borttagen

Avatar


Typ ngn gång inatt antar jag xD

12 feb, 2012 00:35

1 2 3 ... 5 6 7 ... 12 13 14

Forum > Fanfiction > Om någon kunde se mig [Sv]

Du får inte svara på den här tråden.