Tjuvarnas jul :)
Forum > Off Topic > Tjuvarnas jul :)
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Cara Riddle
Elev |
18 dec, 2011 21:39 |
|
Borttagen
|
^ Haha jag tycker hon är irriterande. Gillar inte barn </3
18 dec, 2011 21:39 |
|
Cara Riddle
Elev |
^haha de förklarar ju det xD nej jag tkr både madam o skuggan är jobbiga xD de är lite väl överdrivna xD
![]()
18 dec, 2011 21:42 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen