Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Favoritkapitel i HP

Forum > Harry Potter > Favoritkapitel i HP

1 2 3 ... 5 6 7
Användare Inlägg
jolle963
Elev

Avatar


Skrivet av HP.LP:
Hallå hallå alla mugglisar


Vilket är ditt favoritkapitel HP???

Mitt favokap är i alla fall när Harry köper alla saker han behöver inför HOGWARTS i HP 1.

Hej svejs!

10 dec, 2011 11:35

HP.LP
Elev

Avatar


Skrivet av jolle963:
Skrivet av HP.LP:
Hallå hallå alla mugglisar


Vilket är ditt favoritkapitel HP???

Mitt favokap är i alla fall när Harry köper alla saker han behöver inför HOGWARTS i HP 1.

Hej svejs!


Det här är andra du citerar min text i samma tråd, utan att skriva något själv. Menar inget illa men det är spam.

Tom Marvolo Riddle Turns to: I am Lord Voldemort

10 dec, 2011 14:18

Detta inlägg ändrades senast 2011-12-11 kl. 06:58
Antal ändringar: 1

Nevira Enger
Elev

Avatar


Alla

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fi.picasion.com%2Fpic55%2F8bc9d096077474eaed6358ee8a634e98.gif https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2F25.media.tumblr.com%2Ftumblr_m6hil1HHrx1qgt0vro1_500.gif (går på julbalen)

10 dec, 2011 14:27

HP.LP
Elev

Avatar


Skrivet av Nevira Enger:
Alla


Indeed men vissa kapitel är ändå bättre en andra.

Tom Marvolo Riddle Turns to: I am Lord Voldemort

10 dec, 2011 14:30

Detta inlägg ändrades senast 2011-12-11 kl. 06:58
Antal ändringar: 1

Gosseflikka
Elev

Avatar


Alla !!

We are the HARRY POTTER generation!!! <3

10 dec, 2011 14:31

MizzNina
Elev

Avatar


Deffinitivt det kapitlet i Sjunde boken när man får veta att Snape egentligen är god.... Jag blev så glad och ledsen av det kapitlet på samma gång.. =)

"I'm not arguing, I'm just explaining why I'm right." - Anonymous

16 dec, 2011 12:31

Borttagen

Avatar


Gillar ju typ alla, men om jag måste välja.... säger jag nog kapitlet då de ska gå in i hemligheternas kammare, det är så spännande när de kommer igenom olika rum, jag gillar de stora shacket

16 dec, 2011 12:41

LoonyMe
Elev

Avatar


De sista i DH, The flaw in the plan (kommer inte ihåg vad den heter på svenska och epilogen Nitton år senare

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2F25.media.tumblr.com%2Ftumblr_mailmhWTBn1rzdftio6_250.gif

16 dec, 2011 12:45

Lilla ugglan piggelin
Elev

Avatar


Jag gillar En slemgroda för mycket i HP 6

“I’m on a roller coaster that only goes up, my friend.” - Augustus Waters (The fault in our stars)

16 dec, 2011 12:57

Borttagen

Avatar


Skrivet av LoonyMe:
De sista i DH, The flaw in the plan (kommer inte ihåg vad den heter på svenska och epilogen Nitton år senare


Samma här och Nyckelväktaren i första boken. När han får veta att han är en trollkarl. :]

16 dec, 2011 13:07

1 2 3 ... 5 6 7

Forum > Harry Potter > Favoritkapitel i HP

Du får inte svara på den här tråden.