Favoritkapitel i HP
Forum > Harry Potter > Favoritkapitel i HP
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
jolle963
Elev |
Skrivet av HP.LP: Hallå hallå alla mugglisar Vilket är ditt favoritkapitel HP??? Mitt favokap är i alla fall när Harry köper alla saker han behöver inför HOGWARTS i HP 1. Hej svejs! 10 dec, 2011 11:35 |
|
HP.LP
Elev |
Skrivet av jolle963: Skrivet av HP.LP: Hallå hallå alla mugglisar Vilket är ditt favoritkapitel HP??? Mitt favokap är i alla fall när Harry köper alla saker han behöver inför HOGWARTS i HP 1. Hej svejs! Det här är andra du citerar min text i samma tråd, utan att skriva något själv. Menar inget illa men det är spam. Tom Marvolo Riddle Turns to: I am Lord Voldemort 10 dec, 2011 14:18
Detta inlägg ändrades senast 2011-12-11 kl. 06:58
|
|
Nevira Enger
Elev |
10 dec, 2011 14:27 |
|
HP.LP
Elev |
Tom Marvolo Riddle Turns to: I am Lord Voldemort 10 dec, 2011 14:30
Detta inlägg ändrades senast 2011-12-11 kl. 06:58
|
|
Gosseflikka
Elev |
Alla !!
We are the HARRY POTTER generation!!! <3 10 dec, 2011 14:31 |
|
MizzNina
Elev |
Deffinitivt det kapitlet i Sjunde boken när man får veta att Snape egentligen är god.... Jag blev så glad och ledsen av det kapitlet på samma gång.. =)
"I'm not arguing, I'm just explaining why I'm right." - Anonymous 16 dec, 2011 12:31 |
|
Borttagen
|
Gillar ju typ alla, men om jag måste välja.... säger jag nog kapitlet då de ska gå in i hemligheternas kammare, det är så spännande när de kommer igenom olika rum, jag gillar de stora shacket
16 dec, 2011 12:41 |
|
LoonyMe
Elev |
De sista i DH, The flaw in the plan (kommer inte ihåg vad den heter på svenska och epilogen Nitton år senare♥
16 dec, 2011 12:45 |
|
Lilla ugglan piggelin
Elev |
Jag gillar En slemgroda för mycket i HP 6
“I’m on a roller coaster that only goes up, my friend.” - Augustus Waters (The fault in our stars) 16 dec, 2011 12:57 |
|
Borttagen
|
Skrivet av LoonyMe: De sista i DH, The flaw in the plan (kommer inte ihåg vad den heter på svenska och epilogen Nitton år senare♥ Samma här och Nyckelväktaren i första boken. När han får veta att han är en trollkarl. :] 16 dec, 2011 13:07 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen