Shipundersökning
Forum > Harry Potter > Shipundersökning
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Blaisuna är också ganska awesome :3
4 dec, 2011 12:58 |
|
CassiopeiaMalfoy
Elev |
James/Lily och Drarry. Och Ginny/Harry ibland.
“Harry Potter isn’t real”, they said. “Magic is fake”, they said. “What’s that green light coming out of that stick”, they said. 4 dec, 2011 13:12 |
|
superman
Elev |
Sådär, nu har jag ändrat alltihopa! Men mugglis, jag är lite besviken... Y U NO SHIP DRINNY?
4 dec, 2011 18:45 |
|
Borttagen
|
DRAMIONE
DRAPPLE BLAISE/GINNY CAPS LOCK GÖR ATT MINA RÖSTER RÄKNAS SOM TVÅ! 8-D DEAL WITH IT! 4 dec, 2011 22:05 |
|
HarryPrutter
Elev |
4 dec, 2011 22:09 |
|
hyperion
Elev |
Skrivet av superman: Sådär, nu har jag ändrat alltihopa! Men mugglis, jag är lite besviken... Y U NO SHIP DRINNY? För att det finns DRARRY ♥ ![]()
4 dec, 2011 22:30 |
|
mojjamojja
Elev |
Hinny och Remius ♥
It does not do to dwell on dreams and forget to live. 4 dec, 2011 22:32 |
|
superman
Elev |
Skrivet av hyperion: Jag shippar båda. ♥Skrivet av superman: Sådär, nu har jag ändrat alltihopa! Men mugglis, jag är lite besviken... Y U NO SHIP DRINNY? För att det finns DRARRY ♥ Skrivet av Borttagen: Blaisinny gillar jag faktiskt, det är lite Drinny-känsla över det DRAMIONE DRAPPLE BLAISE/GINNY CAPS LOCK GÖR ATT MINA RÖSTER RÄKNAS SOM TVÅ! 8-D DEAL WITH IT! 4 dec, 2011 23:03 |
|
Ida S
Lärare |
Får jag lägga till röster? ;__;
Blaisinny & Drastoria I like them. Och... hata mig inte... men Harry/Pansy. "we live together, and harry does all the cooking." 5 dec, 2011 13:38 |
|
superman
Elev |
Skrivet av Ida S: Absolut, tillagt och klart Får jag lägga till röster? ;__; Blaisinny & Drastoria I like them. Och... hata mig inte... men Harry/Pansy. 5 dec, 2011 16:14 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen