Bandomsminnen
Forum > Off Topic > Bandomsminnen
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
ginny_ginny
Elev |
4 dec, 2011 21:36 |
|
J00KERN
Elev |
4 dec, 2011 21:39 |
|
ginny_ginny
Elev |
4 dec, 2011 21:45 |
|
childhoodlight
Elev |
4 dec, 2011 21:45 |
|
Twix
Elev |
Jag trodde att ormbunkar var typ riktiga ormar som såg ut som växter när jag var liten. xD
4 dec, 2011 21:45 |
|
linnvendela
Elev |
När jag var hemma hos lollo_ginny och lekte. Vi gick på olika dagis då. Sen kom det en tjej från hennes dagis som hette Alva som jag inte kände. Alva frågade om hon fick leka med Lollo. Lollo sa: "Ja!" Sedan vände hon sig om till mig och sa typ: "Linn, du måste nog gå hem nu..."
Jaha. 4 dec, 2011 21:48 |
|
Knizzlare
Elev |
Jag kommer ihåg att när jag var liten och gick på dagis, om vi gick in i köket, brukade vi få en liten chokladbit, eller så var det bara någon gång menmen :3 Och sen så för att jag gick hem sist på dagiset (tsm, eller aa samtidigt som en annan tjej, klockan halv fem) så fick vi klubbor :3
Och så finns det så himla många tvserier jag kollade på som jag får värsta nostalgifeelingen av nu Åh juste! Nu kom jag på en grej! Det var en jul, då bratz var nytt typ, och dom var i jultidningarna, men jag visste inte om att domf anns men syrran visste så hon önskade sig en, och fick en, och jag fick barbiekläder och blev sur då xD Ville också ha en bratz.. ![]()
4 dec, 2011 21:53
Detta inlägg ändrades senast 2011-12- 4 kl. 21:55
|
|
Margaret
Elev |
Haha, jag har ett svagt minne från när jag var liten. Jag tror att det är ett minne iaf, men det kan vara något mamma berättat för mig.
Jag var tydligen fett intelligent när jag var liten(dessutom kunde jag prata rent innan jag var 3 och läsa innan jag var 5 och jag kunde tänka och fundera ut saker). Så en gång när jag kanske var typ 3-4 satt jag och mamma i bilen, och jag såg en kort kvinna gå över gatan. "Mamma, barn får väl inte gå över gatan själva?". Då förklarade mamma för mig om kortväxta(att det inte var ett barn utan en kortvuxen kvinna som gick över gatan) och sedan diskuterade vi inte mer om det men jag måste ha funderat vidare på det. Många timmar senare när vi var på promenad så såg jag en liten gråsparv. Det fanns emst typ kajor hos oss och gråsparvar var ovanligare. De är dessutom mycket mindre. "Mamma, titta, det är en dvärgfågel." Så ja, lite knasigt, men men. xP ![]()
4 dec, 2011 21:55 |
|
linnvendela
Elev |
Jag kommer ihåg att jag satt i en blå barnstol som man liksom kunde lägga ner så att det blev som en bil och tittade på ett musikprogram som hette Combo och åt grönssakssoppa...:3
Haha, jag var en lien pojkflicka och jag åt knappt kött redan då!!xD Jaha. 4 dec, 2011 22:01 |
|
Cinnamonagouti
Elev |
DETTA
http://www.youtube.com/watch?v=nbJPsBq6brQ&feature=related OCH DETTA http://www.youtube.com/watch?v=HAudBe6vAS0 All that is gold does not glitter, not all those who wander are lost; the old that is strong does not wither, deep roots are not reached by the frost. 4 dec, 2011 22:03 |
Du får inte svara på den här tråden.











Mugglarportalen