Det kunde varit Ron!
Forum > Harry Potter > Det kunde varit Ron!
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Boba
Elev |
Nä, det hade inte varit något roligt om Ron hade dött!
4 dec, 2011 13:28 |
|
Optic
Elev |
Det hade verkligen inte varit bra om Ron dog.
4 dec, 2011 13:29 |
|
Jossi
Elev |
Jag hade nog blivit väldigt ledsen om Ron dog. Men samtidigt hade det känns "rätt", kan bli lite trist när folk alltid överlever... heh
![]() ![]()
4 dec, 2011 13:32 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen