Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Sluta svära!

Forum > Off Topic > Sluta svära!

1 2 3 ... 5 6 7
Användare Inlägg
leumas vän
Elev

Avatar


Jag brukar ofta säga: Hevetets jävla fittnylle när något väldigt irriterande/frustrerande/jobbigt har hänt. Annars så svär jag aldrig. xD

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fa.deviantart.net%2Favatars%2Fd%2Fr%2Fdragonhug.gif%3F1

1 dec, 2011 19:03

L
Elev

Avatar


Skrivet av Nanyria:
Säger ständigt fudge ist för fuck, tycker det passar så vädigt mycket bättre, speciellt eftersom att jag svär en del då jag gör illa mig, och är väldigt klantig. Haha
Så när jag går in i saker, tex bordskanter så släpper jag ut ett högljuddt "Fudge!"


Hahah, vad awesome, tack för förslaget. ^^
_______________________________________
Jag säger för det mest Damn, Darn eller Hell/HeckYeah när jag blir sur.. >3>

i wish i was there with you. to call you a fucking dork. but yo're my dork

1 dec, 2011 19:05

Borttagen

Avatar


Skrivet av ikka:
^Betyder juggernaut, kablaam och kablaamo något eller är det låtsas ord?

Fiskfejs & mango gillas!
Skrivet av Borttagen:
^
^Ord som jag har hittat på :3


Fast juggernaut har du inte hittat på. Det är namnet på en hinduisk gud.

1 dec, 2011 19:20

Li
Biträdande rektor

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av ikka:
^Betyder juggernaut, kablaam och kablaamo något eller är det låtsas ord?

Fiskfejs & mango gillas!
Skrivet av Borttagen:
^
^Ord som jag har hittat på :3


Fast juggernaut har du inte hittat på. Det är namnet på en hinduisk gud.


Och en i X-men!

without something there is no nothing

1 dec, 2011 19:21

Borttagen

Avatar


SURIKAT!
Eller nej, det är ett random ord jag kan använda bara så där XD

Men typ.. jag sa alltid våffeljärn förut XD

1 dec, 2011 19:26

Borttagen

Avatar


Skrivet av Li:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av ikka:
^Betyder juggernaut, kablaam och kablaamo något eller är det låtsas ord?

Fiskfejs & mango gillas!
Skrivet av Borttagen:
^
^Ord som jag har hittat på :3


Fast juggernaut har du inte hittat på. Det är namnet på en hinduisk gud.


Och en i X-men!


Haha, ja, även fast de tog namnet från guden.
Men du har så rätt! =)

1 dec, 2011 19:28

evut
Elev

Avatar


Skrivet av Nanyria:
Säger ständigt fudge ist för fuck, tycker det passar så vädigt mycket bättre, speciellt eftersom att jag svär en del då jag gör illa mig, och är väldigt klantig. Haha
Så när jag går in i saker, tex bordskanter så släpper jag ut ett högljuddt "Fudge!"

OMG!
Shit vad coolt, det gör jag och min kompis också! Och så säger vi Umbridge istället för typ jävlar.

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fi1196.photobucket.com%2Falbums%2Faa411%2Ftudorrose4456%2Fcelebrateharrypotternm.gif http://acciophoenixwand.tumblr.com http://weheartit.com/evutosv WildHawthorn67 @ Pottermore evamatildaa @ instagram http://insta.devote.se

2 dec, 2011 20:11

Luna 1
Elev

Avatar


Bajs.

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fi47.tinypic.com%2F3150hg5.gif Tumblr.

2 dec, 2011 20:12

linnvendela
Elev

Avatar


Cappuchino!

Jaha.

2 dec, 2011 20:16

Detta inlägg ändrades senast 2011-12- 2 kl. 20:20
Antal ändringar: 2

Luna 1
Elev

Avatar


Skrivet av linnvendela:
Cappuchino!

OMG SKA LUNGT ANVÄNDA DET!

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fi47.tinypic.com%2F3150hg5.gif Tumblr.

2 dec, 2011 20:17

1 2 3 ... 5 6 7

Forum > Off Topic > Sluta svära!

Du får inte svara på den här tråden.