Sluta svära!
Forum > Off Topic > Sluta svära!
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
leumas vän
Elev |
Jag brukar ofta säga: Hevetets jävla fittnylle när något väldigt irriterande/frustrerande/jobbigt har hänt. Annars så svär jag aldrig. xD
1 dec, 2011 19:03 |
|
L
Elev |
Skrivet av Nanyria: Säger ständigt fudge ist för fuck, tycker det passar så vädigt mycket bättre, speciellt eftersom att jag svär en del då jag gör illa mig, och är väldigt klantig. Haha Så när jag går in i saker, tex bordskanter så släpper jag ut ett högljuddt "Fudge!" Hahah, vad awesome, tack för förslaget. ^^ _______________________________________ Jag säger för det mest Damn, Darn eller Hell/HeckYeah när jag blir sur.. >3> i wish i was there with you. to call you a fucking dork. but yo're my dork 1 dec, 2011 19:05 |
|
Borttagen
|
Skrivet av ikka: ^Betyder juggernaut, kablaam och kablaamo något eller är det låtsas ord? Fiskfejs & mango gillas! Skrivet av Borttagen: ^ ^Ord som jag har hittat på :3 Fast juggernaut har du inte hittat på. Det är namnet på en hinduisk gud. 1 dec, 2011 19:20 |
|
Li
Biträdande rektor |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av ikka: ^Betyder juggernaut, kablaam och kablaamo något eller är det låtsas ord? Fiskfejs & mango gillas! Skrivet av Borttagen: ^ ^Ord som jag har hittat på :3 Fast juggernaut har du inte hittat på. Det är namnet på en hinduisk gud. Och en i X-men! without something there is no nothing 1 dec, 2011 19:21 |
|
Borttagen
|
SURIKAT!
Eller nej, det är ett random ord jag kan använda bara så där XD Men typ.. jag sa alltid våffeljärn förut XD 1 dec, 2011 19:26 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Li: Skrivet av Borttagen: Skrivet av ikka: ^Betyder juggernaut, kablaam och kablaamo något eller är det låtsas ord? Fiskfejs & mango gillas! Skrivet av Borttagen: ^ ^Ord som jag har hittat på :3 Fast juggernaut har du inte hittat på. Det är namnet på en hinduisk gud. Och en i X-men! Haha, ja, även fast de tog namnet från guden. Men du har så rätt! =) 1 dec, 2011 19:28 |
|
evut
Elev |
Skrivet av Nanyria: Säger ständigt fudge ist för fuck, tycker det passar så vädigt mycket bättre, speciellt eftersom att jag svär en del då jag gör illa mig, och är väldigt klantig. Haha Så när jag går in i saker, tex bordskanter så släpper jag ut ett högljuddt "Fudge!" OMG! Shit vad coolt, det gör jag och min kompis också! Och så säger vi Umbridge istället för typ jävlar.
http://acciophoenixwand.tumblr.com
http://weheartit.com/evutosv
WildHawthorn67 @ Pottermore
evamatildaa @ instagram
http://insta.devote.se
2 dec, 2011 20:11 |
|
Luna 1
Elev |
2 dec, 2011 20:12 |
|
linnvendela
Elev |
Cappuchino!
Jaha. 2 dec, 2011 20:16
Detta inlägg ändrades senast 2011-12- 2 kl. 20:20
|
|
Luna 1
Elev |
2 dec, 2011 20:17 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen