Ey skåningar, lever ni?
Forum > Off Topic > Ey skåningar, lever ni?
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Bombarda
Elev |
Najs!
Kärlek till alla! 28 nov, 2011 09:42 |
|
Borttagen
|
hahah okej
Jag är inte där nu 28 nov, 2011 09:45 |
|
Solkatten
Elev |
Synd att det inte började snöa här ;_; VILL HA! Det bara regnade >.<
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 28 nov, 2011 09:46 |
|
Bombarda
Elev |
Haha key
Kärlek till alla! 28 nov, 2011 09:46 |
|
Borttagen
|
Kan tänka mig. jag är sjukt glad att jag inte behöver åka till skolan.
Skall ut på praktik imorgon så håller på att packa nu. Det är ett äventyr varje gång. 28 nov, 2011 09:50 |
|
Borttagen
|
Våran soptunna blåste iväg igår!
28 nov, 2011 09:53 |
|
Salazar1
Elev |
Sist jag kollade levde jag men var inte för säker!!
Slytherin Pride 28 nov, 2011 14:41 |
|
Elley
Elev |
Åkte hem från Nyköping i blåsten ♥
Det var sjukt blåsigt omkring där jag bor :'3
http://nouw.com/ellenfelixson/
28 nov, 2011 15:42 |
|
Fenrir
Elev |
28 nov, 2011 17:12 |
|
Solkatten
Elev |
^ Här lade stormen av runt 10 tiden, sen lät det inte så mycket. Dock började det typ hagla eller något mitt på natten ... fast det varade inte så länge.
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 28 nov, 2011 17:16 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen