Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Ey skåningar, lever ni?

Forum > Off Topic > Ey skåningar, lever ni?

1 2 3 4 5 6
Användare Inlägg
Bombarda
Elev

Avatar


Najs! mitt tåg stor utanför din skola nu

Kärlek till alla!

28 nov, 2011 09:42

Borttagen

Avatar


hahah okej
Jag är inte där nu

28 nov, 2011 09:45

Solkatten
Elev

Avatar


Synd att det inte började snöa här ;_; VILL HA! Det bara regnade >.<

"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed."

28 nov, 2011 09:46

Bombarda
Elev

Avatar


Haha key aa jag börjar nu men är inte i skolan förrens om en kvart, tåget var as sent:s

Kärlek till alla!

28 nov, 2011 09:46

Borttagen

Avatar

+1


Kan tänka mig. jag är sjukt glad att jag inte behöver åka till skolan.
Skall ut på praktik imorgon så håller på att packa nu. Det är ett äventyr varje gång.

28 nov, 2011 09:50

Borttagen

Avatar


Våran soptunna blåste iväg igår!

28 nov, 2011 09:53

Salazar1
Elev

Avatar


Sist jag kollade levde jag men var inte för säker!!

Slytherin Pride

28 nov, 2011 14:41

Elley
Elev

Avatar


Åkte hem från Nyköping i blåsten ♥
Det var sjukt blåsigt omkring där jag bor :'3

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2F25.media.tumblr.com%2Ftumblr_lbvhvsNl4u1qap66jo1_500.gif http://nouw.com/ellenfelixson/

28 nov, 2011 15:42

Fenrir
Elev

Avatar


lever fortarande, men är sjukt trött. kunde inte sova inatt pga stormen D:

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2F37.media.tumblr.com%2F0de73b34640342b14bf8afa5c50f38fd%2Ftumblr_n7tw7v0aMH1tba5jao1_500.gif

28 nov, 2011 17:12

Solkatten
Elev

Avatar


^ Här lade stormen av runt 10 tiden, sen lät det inte så mycket. Dock började det typ hagla eller något mitt på natten ... fast det varade inte så länge.

"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed."

28 nov, 2011 17:16

1 2 3 4 5 6

Forum > Off Topic > Ey skåningar, lever ni?

Du får inte svara på den här tråden.