Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

HP-snack i skolan?? :D

Forum > Harry Potter > HP-snack i skolan?? :D

1 2 3 4 5 6
Användare Inlägg
kakan42
Elev

Avatar


nopp inte så mkt

4 dec, 2011 14:20

confundo
Elev

Avatar


Typ aldrig... har hört att andra skolor brukar ha HP-dag en gång om året. AVUNDSJUK

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2F27.media.tumblr.com%2Ftumblr_lxyqkrngyI1r17150o1_500.gifhttps://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2F29.media.tumblr.com%2Ftumblr_lxyqkrngyI1r17150o2_500.gif

4 dec, 2011 14:39

1 2 3 4 5 6

Forum > Harry Potter > HP-snack i skolan?? :D

Du får inte svara på den här tråden.