Gymnasiemässan i Älvsjö.
Forum > Off Topic > Gymnasiemässan i Älvsjö.
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Somnium
Elev |
24 nov, 2011 15:29 |
|
Borttagen
|
^pykologiska gymnasiet eller något sådant.. XD
skall kolla Psykologigymnasiet enligt FB. 24 nov, 2011 15:31 |
|
Somnium
Elev |
24 nov, 2011 15:33 |
|
Borttagen
|
^ https://www.facebook.com/#!/photo.php?fbid=128624000558793&set=t.1306267686&type=3&theater
Bara för att jag hittade denna bilden ifrån Portkey. Emily är Harry Potter, - kvicken heter Sara 24 nov, 2011 15:36 |
|
Somnium
Elev |
^
Okej, känner inte igen henne :c Men om hon såg en tjej med svarta byxor och vit jacka och kort blont hår som var där tillsammans med en tjej med rödbrunt hår i en hög hästsvans så såg hon mig och min kompis. xD http://slytherinunicorn.tumblr.com/
24 nov, 2011 15:38 |
|
Borttagen
|
24 nov, 2011 15:38 |
|
Borttagen
|
hahaha, jag kan kanske fråga.. XD Jag vetinte när hon var där, bara att hon var.
24 nov, 2011 15:39 |
|
Disa
Elev |
Lite långt att åka. Vi har nere i Lund istället ^^
http://www.gratisgodis.se/?r=138038 Gratis är gott, speciellt när det är godis B) 24 nov, 2011 15:45 |
|
Borttagen
|
^I färs och frosta som det var när jag gick på min första och ända mässa i Lund?
24 nov, 2011 15:47 |
|
cannedcorn
Elev |
Ni som var där: Har ni någon "klarare" bild av erat gymnasieval nu?
Själv blev jag bara förvirrad. Jag hade förut 2 skolor jag vill gå på, nu har jag 5-6 stycken. Hur ska jag kunna välja mellan så många? ;___;
24 nov, 2011 15:54 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen