Saker som man inte bör skämta om men som är sjukt roligt ändå.
Forum > Off Topic > Saker som man inte bör skämta om men som är sjukt roligt ändå.
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
DeathDownAlex
Elev |
20 nov, 2011 20:42
Detta inlägg ändrades senast 2011-11-20 kl. 20:43
|
|
Borttagen
|
Alltså seriöst, min nya favorittråd!
20 nov, 2011 20:42 |
|
Borttagen
|
Spoiler: Tryck här för att visa! Jag tycker att det komiskt att folk skrattar åt det här. Men man kan säga att jag tycker att det är roligt när andra tycker att det är roligt. 20 nov, 2011 20:43 |
|
expelliarmus
Elev |
20 nov, 2011 20:43 |
|
IamAK
Elev |
expelliarmus - jag vet inte riktigt vad jag ska säga förutom att jag tycker det är hemskt att man gör sånt... jag tycker liksom synd om dig. tycker allt sånt känns så deprimerande. jag vet inte riktigt hur allvarligt sånt egentligen är men jag tycker det låter farligt. och att man då kan kolla på sånt och skratta känns bara konstigt. jag typ bryr mig för mycket, och är överkänslig. men jag är bara sån och kan därför inte fatta hur ni ser på det. och du menar väl "gå inte in i den"? haha. ska inte göra det mer, ville bara se vad tråden innehöll och säga min åsikt.
20 nov, 2011 20:44 |
|
expelliarmus
Elev |
IamAK - Alltså ja... Jag förstår hur du menar!
Spoiler: Men grejen att detta är roligt och underhållande är ju för att sakerna som står i Self-injury Shark-bloggen stämmer ju och det är kul hur man kan få något hemskt till något roligt och oladdat.Tryck här för att visa! Se på mig t.ex. - jag skäms över mitt självskadebeteende och få vet om detta, jag döljer allt, det är ett otroligt laddat och skamfullt ämne. Men när jag ser den där bloggen så låter allt så enkelt och roligt, det blir liksom oladdat och mindre tabu vilket känns bra!
20 nov, 2011 20:46 |
|
Borttagen
|
En seriemördare som jag försvarar är Aileen Wuournos. She didn't deserve a death penalty
20 nov, 2011 20:47 |
|
childhoodlight
Elev |
Men vad har bilder som representerar döda människor och blod med självskadebeteende att göra? Vad är det roliga med en död människa?
20 nov, 2011 20:48 |
|
Celebikai
Elev |
20 nov, 2011 20:48 |
|
accioron
Elev |
Skrivet av childhoodlight: Men vad har bilder som representerar döda människor och blod med självskadebeteende att göra? Vad är det roliga med en död människa? Eller hur. Där tycker jag att ni går för långt. Det finns dessutom väldigt mycket yngre medlemmar här, och lite ansvar får vi ta, oavsett om man kan välja vilka trådar man går in på. 20 nov, 2011 20:49 |
Du får inte svara på den här tråden.










Mugglarportalen