Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Några saker man kan klura på..

Forum > Off Topic > Några saker man kan klura på..

1 2 3 4 5 6
Användare Inlägg
Hulda
Elev

Avatar


[b]* Är glaset halvfullt eller halvtomt nu?
Glaset är fullt med hälften vatten och hälften luft!

30 nov, 2011 16:29

Kenni NishkiTishki
Elev

Avatar


Men alltså, är det hälften så tomt eller hälften så fullt liksom..? Och i fall glaset är fullt av luft är det ju tomt på samma gång!

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2F25.media.tumblr.com%2Ftumblr_lxpum6845g1r2cuhvo1_250.gif https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2F24.media.tumblr.com%2Ftumblr_lxpum6845g1r2cuhvo2_250.gif https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2F26.media.tumblr.com%2Ftumblr_lxpum6845g1r2cuhvo3_250.gif http://kenninishkitishki.tumblr.com

30 nov, 2011 22:26

1 2 3 4 5 6

Forum > Off Topic > Några saker man kan klura på..

Du får inte svara på den här tråden.