Några saker man kan klura på..
Forum > Off Topic > Några saker man kan klura på..
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Hulda
Elev |
[b]* Är glaset halvfullt eller halvtomt nu?
Glaset är fullt med hälften vatten och hälften luft! 30 nov, 2011 16:29 |
|
Kenni NishkiTishki
Elev |
Men alltså, är det hälften så tomt eller hälften så fullt liksom..?
http://kenninishkitishki.tumblr.com
30 nov, 2011 22:26 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen