Konstiga matvanor!
Forum > Off Topic > Konstiga matvanor!
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Twix
Elev |
Älskar också stekt potatis med massor av örtsalt och grillkrydda. ♥
17 nov, 2011 17:36 |
|
L
Elev |
Knäckemackor med chilisås... :33
i wish i was there with you. to call you a fucking dork. but yo're my dork 17 nov, 2011 17:41 |
|
Ellinor
Elev |
Knäckebröd med örtsalt är asgott! Och rostat bröd med banan och kanel äter jag typ till frukost varje dag... så gott!
"She wasn't bitter. She was sad, though. But it was a hopeful kind of sad, the kind of sad that just takes time." 17 nov, 2011 18:10 |
|
Borttagen
|
^rostat bröd med banan är mumsigs, men borde kanske testa att ha kanel på med då
17 nov, 2011 23:14 |
|
adliitam
Elev |
Skrivet av Twix: Älskar också stekt potatis med massor av örtsalt och grillkrydda. ♥ det brukar jag också äta, svingott ![]() ![]()
17 nov, 2011 23:37 |
|
superman
Elev |
Frusen mango är grymt gott... och popcorn med dippulver man blandar med smält smör.
18 nov, 2011 00:00 |
|
Borttagen
|
Pommes frites och lingonsylt är otroligt gott. D;
18 nov, 2011 00:05 |
|
Buddha
Elev |
Rostat bröd med honung, är det konstigt?
Annars tycker vissa att det är konstigt att jag har örtsalt på äggen eller att jag äter en grej som kallas ölkorv (alltså inte med öl i 18 nov, 2011 15:26
Detta inlägg ändrades senast 2011-11-18 kl. 15:47
|
|
Borttagen
|
testa att lägga oboy på mackor, det är jäääääättegott!!!!!!!!!!!
18 nov, 2011 15:29 |
|
JoLizz
Elev |
Ni som äter fusen banan, lägger ni in den i frysen bara och käkar hel eller va? Känner för att prova!
![]()
18 nov, 2011 15:35 |
Du får inte svara på den här tråden.







Mugglarportalen