Om du fick ha ett husdjur i HP...
Forum > Harry Potter > Om du fick ha ett husdjur i HP...
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Hulda
Elev |
En råtta, de är underbara djur
18 nov, 2011 21:23 |
|
avril
Elev |
Pyggmepuff,kanske en drake eller hippogriff
from a big Avril Lavigne fan <3 18 nov, 2011 23:12 |
|
vevve_puff
Elev |
En hippogriff eller en vit uggla
Tjola tjena alla mugglisar! :* Ni är bäst jag älskar er av hela mitt hjärta<3 19 nov, 2011 08:03 |
|
Orm viskaren
Elev |
Nifflare!
Ni-vet-vem :) 19 nov, 2011 08:34 |
|
gabbe
Elev |
19 nov, 2011 08:39 |
|
Salle
Elev |
19 nov, 2011 10:25 |
|
Dramione99
Elev |
Jag skulle vilja ha en uggla som Hedwig. ♥
19 nov, 2011 10:27 |
|
Borttagen
|
Jag vill ha en fågel fenix och en pygmépuff
19 nov, 2011 10:50 |
|
Drake
Elev |
Helst en drake :'3
Synd att det är olagligt bara... 19 nov, 2011 13:39 |
|
Nintendo64
Elev |
jag skulle lätt velat ha en enhörning eller en drake
“Come on, Tom. Let’s finish this the way we started - together.”
19 nov, 2011 14:35 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen