Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Solstorm ''planerad'' att inträffa runt 2012-2013

Forum > Off Topic > Solstorm ''planerad'' att inträffa runt 2012-2013

1 2 3 ... 5 6 7 8 9
Användare Inlägg
EMELESEL
Elev

Avatar


Skrivet av childhoodlight:
Eh ja... du får det att låta det mycket allvarligare än artiklarna jag har läst om detta. Har läst att det enbart kommer påverka kommunikationen på jorden.

this

13 nov, 2011 16:41

Minidjuret
Elev

Avatar


DU MENAR ATT JAG INTE KAN LOGGA IN PÅ MUGGLIS PÅ KANSKE FLERA MÅNADER???!!! HUR HAR DE TÄNKT ATT JAG/VI SKA ÖVERLEVA!!!

13 nov, 2011 16:48

Borttagen

Avatar


Skrivet av Minidjuret:
DU MENAR ATT JAG INTE KAN LOGGA IN PÅ MUGGLIS PÅ KANSKE FLERA MÅNADER???!!! HUR HAR DE TÄNKT ATT JAG/VI SKA ÖVERLEVA!!!


PRECIS. JAG BEHÖVER MUGGLIS FÖR ATT LEVA!
https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fwww.gifsoup.com%2Fwebroot%2Fanimatedgifs4%2F1940520_o.gif

13 nov, 2011 16:50

Detta inlägg ändrades senast 2011-11-13 kl. 16:54
Antal ändringar: 3

Borttagen

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Minidjuret:
DU MENAR ATT JAG INTE KAN LOGGA IN PÅ MUGGLIS PÅ KANSKE FLERA MÅNADER???!!! HUR HAR DE TÄNKT ATT JAG/VI SKA ÖVERLEVA!!!


PRECIS. JAG BEHÖVER MUGGLIS FÖR ATT LEVA!
https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fwww.gifsoup.com%2Fwebroot%2Fanimatedgifs4%2F1940520_o.gif

Omg, ni gör mig nervös. Mugglis är ju feffaan mitt liv
https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fi40.tinypic.com%2F2ciy4j.gif

13 nov, 2011 16:52

superman
Elev

Avatar


Skrivet av Celebikai:
Skrivet av superman:
Jag trodde det var någon ny säsong av Solsidan när jag såg rubriken, eheh


HAHAHAHA, va?
Alltså, ja. Trodde det var någon dramatiskare version av Solsidan, ba "this year things are getting more serious" (dramatisk musik och bilder på Mickan som ser jättesur ut) "it's no longer Solsidan.. it's SOLSTORM!"

... ja. Min hjärna ♥

13 nov, 2011 17:18

Twix
Elev

Avatar


Skrivet av superman:
Skrivet av Celebikai:
Skrivet av superman:
Jag trodde det var någon ny säsong av Solsidan när jag såg rubriken, eheh


HAHAHAHA, va?
Alltså, ja. Trodde det var någon dramatiskare version av Solsidan, ba "this year things are getting more serious" (dramatisk musik och bilder på Mickan som ser jättesur ut) "it's no longer Solsidan.. it's SOLSTORM!"

... ja. Min hjärna ♥

Haha, såg det verkligen framför mig! xD

13 nov, 2011 17:22

Remembrall
Elev

Avatar


Fyfan vad creepy .__. vill inte tänka på sånt här, bläöh

TACK alla som inte tror på sånt här, ni gör mig ärligt talat mycket lugnare när ni skriver vettiga inlägg om varför det inte skulle kunna vara så, seriöst!! haha, love youuu

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2F25.media.tumblr.com%2Ftumblr_m0ts6u8Q8k1qd906yo2_250.png

13 nov, 2011 17:31

baramin
Elev

Avatar


Alltså, jag orkar verkligen inte med mer sånt här "ÅHNEJ NU DÖ VI". Åh.

she had a face straight from a magazine, god only knows, but you'll never leave her.

13 nov, 2011 17:36

accioron
Elev

Avatar


Det har hänt förut och kan hända igen, men risken att vi blir så där påverkade nästa år är inte så pass stor längre. Läste en artikel om det från 2003 där det såg ut att vara en större fara, men det verkar som att själva stormen har lugnat sig/inte kommer få ett lika stort utbrott. That being said - det som jag har hört forskare oroa sig mest över med solstormarna (om de blir kraftiga) är att det skulle kunna påverka Yellowstone-vulkanen i USA. Det är en uråldrig vulkan som får utbrott med ca 600 000 års mellanrum. Vi ligger just där just nu, och de senaste året har markytan tydligen höjts ovanligt mycket. Det är den största vulkanen man känner till och om den får ett utbrott är det... Heh, ja det blir lite tuffa omständigheter världen över om man säger så. Jag ska inte gå in mer på det för när jag först hörde om det var jag livrädd men sen lärde jag mig att leva varje dag som den kommer, I suggest you do the same.

13 nov, 2011 17:39

Borttagen

Avatar


IMB hur ska jag överleva utan min musik? D:

13 nov, 2011 17:42

1 2 3 ... 5 6 7 8 9

Forum > Off Topic > Solstorm ''planerad'' att inträffa runt 2012-2013

Du får inte svara på den här tråden.