Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

HPvecka i Stockholm

Forum > Harry Potter > HPvecka i Stockholm

1 2 3 ... 5 6 7
Användare Inlägg
Nymphadora_<3
Elev

Avatar


Skulle vara jätte kul! Men jag kan tyvärr inte

17 feb, 2012 14:49

Borttagen

Avatar


Skrivet av Nymphadora_<3:
Skulle vara jätte kul! Men jag kan tyvärr inte


Aw, varför inte?

18 feb, 2012 11:53

Solkatten
Elev

Avatar


Varför händer allting i Stockholm!?!? :'( <//3

"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed."

18 feb, 2012 11:53

samfora
Elev

Avatar


AKUT! Vi behöver frivilliga till sportlovet!!! 5-6 stycken per dag.

Hogwarts will always be there to welcome you home.

24 feb, 2012 17:27

Simon Potter
Elev

Avatar


Hoppas jag kan komma skulle vara kul

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fi42.tinypic.com%2F157lu2u.png https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fi40.tinypic.com%2F20ub96r.png

24 feb, 2012 18:15

samfora
Elev

Avatar


Grymt kul om folk kan komma! Ju fler desto bättre!

Hogwarts will always be there to welcome you home.

24 feb, 2012 19:39

Fågel-Fenix
Elev

Avatar


åhh, vill åka till stockholm nu .____.

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fi40.tinypic.com%2F5da4ic.gifhttps://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fi43.tinypic.com%2F33wqzno.gif

24 feb, 2012 19:40

samfora
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Det står på Sollentunas biblioteks hemsida att det kommer vara en maskerad på fredan (under HP veckan) är det någon som funderar på att klä ut sig? Jag funderar på att gå som Draco Malfoy! ♥
_____________________________________________
Pigfarts is real!


YÄY! Ja, det är sant ^^ Jag ska klä ut mig, helt klart :3 Vet bara inte till vad...

Hogwarts will always be there to welcome you home.

24 feb, 2012 19:55

Borttagen

Avatar


Skrivet av samfora:
Skrivet av Borttagen:
Det står på Sollentunas biblioteks hemsida att det kommer vara en maskerad på fredan (under HP veckan) är det någon som funderar på att klä ut sig? Jag funderar på att gå som Draco Malfoy! ♥
_____________________________________________
Pigfarts is real!


YÄY! Ja, det är sant ^^ Jag ska klä ut mig, helt klart :3 Vet bara inte till vad...


Hm har du någon HP karaktär som du verkligen tycker om som du skulle vilja cosplaya (klä ut dig till)? Då blir det kanske lättare! XD
__________________________________________
Pigfarts is real!

25 feb, 2012 09:21

samfora
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av samfora:
Skrivet av Borttagen:
Det står på Sollentunas biblioteks hemsida att det kommer vara en maskerad på fredan (under HP veckan) är det någon som funderar på att klä ut sig? Jag funderar på att gå som Draco Malfoy! ♥
_____________________________________________
Pigfarts is real!


YÄY! Ja, det är sant ^^ Jag ska klä ut mig, helt klart :3 Vet bara inte till vad...


Hm har du någon HP karaktär som du verkligen tycker om som du skulle vilja cosplaya (klä ut dig till)? Då blir det kanske lättare! XD
__________________________________________
Pigfarts is real!


Luna är kanske lättast... och jag är mest lik henne också Men på en annan maskerad klädde jag ut mig till Norbert.... Det gick inte så bra x)

Hogwarts will always be there to welcome you home.

25 feb, 2012 11:14

1 2 3 ... 5 6 7

Forum > Harry Potter > HPvecka i Stockholm

Du får inte svara på den här tråden.