LeakyCon 2012
Forum > Harry Potter > LeakyCon 2012
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
childhoodlight
Elev |
Skrivet av annawpotter: ÅHH Skulle verkligen velat åka!! Men Chicago... tyvärr är det lite för långt bort Det känns för mycket att lägga ut typ 25 000 för att se dom i fem sekunder. Hoppas det kommer till typ London någon annan stans närmare 2013 Ja fast konventet är ju inte för att man enbart ska träffa skådespelarna, det är ju allt som allt för att tillbringa tiden med andra Potterfans ^^
12 nov, 2011 17:50 |
|
annawpotter
Elev |
Skrivet av childhoodlight: Skrivet av annawpotter: ÅHH Skulle verkligen velat åka!! Men Chicago... tyvärr är det lite för långt bort Det känns för mycket att lägga ut typ 25 000 för att se dom i fem sekunder. Hoppas det kommer till typ London någon annan stans närmare 2013 Ja fast konventet är ju inte för att man enbart ska träffa skådespelarna, det är ju allt som allt för att tillbringa tiden med andra Potterfans ^^ Jag själv skulle nog åkt dit mest för den anledningen Jag får ju prata med många andra fans här på Mugglis och det räcker egentligen för mig. Är så blyg med nya människor, så skulle ändå inte våga prata med folk. ![]()
12 nov, 2011 18:09 |
|
Maharajah
Elev |
Alltså att jag ska kunna åka till LeakyCon är typ för bra för att vara sant. Det kan inte vara sant. Nej. Det känns omöjligt...
12 nov, 2011 19:48 |
|
Ginnyy
Elev |
Jag har verkligen suttit och gråtit för att jag inte var på Leakycon 2011, 2012 SKA jag dit, inget kan stoppa mig!!
12 nov, 2011 21:13 |
|
Draken Norbert
Elev |
12 nov, 2011 22:49 |
|
Maharajah
Elev |
Skrivet av Ginnyy: Jag har verkligen suttit och gråtit för att jag inte var på Leakycon 2011, 2012 SKA jag dit, inget kan stoppa mig!! GOOD ANYA! 12 nov, 2011 23:01 |
|
superman
Elev |
Det kommer aldrig funka. Liksom, mina föräldrar är villiga att pröjsa 30 000 för språkresor och liknande men för ett HP-konvent - nej. Kanske om det hade fallit samman med resan till New York, men det gör det inte. Håller tummarna för något liknande i Europa snart!
13 nov, 2011 01:02 |
|
Linny
Elev |
Skrivet av accioron: Alltså jag åker inte till LeakyCon för att främst se skådespelarna (det kommer inte ens vara många av dem där, och jag tvivlar starkt på att någon i trion är där - Evanna och Katie är de enda bekräftade i nuläget) utan för att träffa andra fans, se John och Hank Green, lyssna på Wrock, och åååh det är så fint att de har Esther Earl Rocking Charity Ball i hennes minne. I ALLA FALL PEPP!!!! Alltså I am so with you. Liksom. JOHN GREEN. John Green. Och wrocken, bara det! Hoppas innerligt att HatP ska spela för de var så. himla. bra. när de hade sin turné här och det vore så roligt att bara heja på dem igen! OCH SEN. Kommer Alex Carpenter dit och han har min undying fangirl love och mitt liv skulle vara komplett om The Remus Lupins spelade trots att de slutat ehehehe. Och! superman, http://www.alohomora2013.com/ !
13 nov, 2011 16:24 |
|
Tonkss
Elev |
i<HUGIYFIVGPO(IGUI VILL ÅKA DIT! FAST JAG KAN NOG INTE DET : ((((((( MEn LIKA PEPP I ALLA FALL HAHAHAHAHAHA
13 nov, 2011 16:44 |
|
Li
Biträdande rektor |
Alltså det är så bittert, jag fick just mail från LeakyCon om att de ger oss som var i år rabatt på 2012, för att... öh, de vill, eller nåt.
Och bara pga det mailet blev jag lite sugen, kollade upp priser osv och inser att jag redan nu har pengarna till flygbiljetter, konventbiljett och lite annat. Lite sparande skulle alltså göra att jag kan åka. Och det är så kasdkaalj surt för jag hade ju aldrig ens övervägt att åka innan men nu </3 Aja, jag ska inte. Jag vill trots allt hellre tillbaka till Orlando och WwoHP, det känns så mycket mer värt och det jag vill spara mina pengar till. Men det känns skumt att inte åka nu </3 without something there is no nothing 22 nov, 2011 12:23 |
Du får inte svara på den här tråden.











Mugglarportalen