Vi i femman!
Forum > Off Topic > Vi i femman!
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Luna 1
Elev |
HAHAHAHAHAHA, glömde skriva hur det gick här ;___;
Men mjaaaoooo, vi är inte så jättesmarta.. så vi kommer nog itne vidare D:
Tumblr.
7 dec, 2011 18:11 |
|
Borttagen
|
Åh gud nostalgi, kommer ihåg när jag var med i Vi i femman ♥
7 dec, 2011 18:13 |
|
hyperion
Elev |
Min klass kom aldrig med när jag gick i 5:an, men förra året så kom en klass från min gamla skola till finalen iaf (kom inte ihåg om de vann eller inte, hahah). Gjorde testet iaf, alla rätt! Wooh, fast är ju 16 så kanske inte super konstigt att jag visste nästan typ allt haha.
![]()
7 dec, 2011 18:15 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen