11/11 2011
Forum > Off Topic > 11/11 2011
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
leumas vän
Elev |
10 nov, 2011 19:32 |
|
Fang
Elev |
Skrivet av leumas vän: Jo! Det blir snyggare. Har du en tidvändare så du kan åka tillbaks i tiden och berätta det för mig?Är det bara jag som tycker att tråden ska heta: 11/11-11? För då skulle det ju bara vara ettor. 10 nov, 2011 19:37 |
|
leumas vän
Elev |
Skrivet av Fang: Skrivet av leumas vän: Jo! Det blir snyggare. Har du en tidvändare så du kan åka tillbaks i tiden och berätta det för mig? Är det bara jag som tycker att tråden ska heta: 11/11-11? För då skulle det ju bara vara ettor. Näe, men prefekter kan ändra på trådtitlarna är jag 90% säker på. 10 nov, 2011 19:37 |
|
GinnyOlivia
Elev |
Skrivet av leumas vän: Jag är 100% säker, be nån prefekt ändra? Skrivet av Fang: Skrivet av leumas vän: Jo! Det blir snyggare. Har du en tidvändare så du kan åka tillbaks i tiden och berätta det för mig? Är det bara jag som tycker att tråden ska heta: 11/11-11? För då skulle det ju bara vara ettor. Näe, men prefekter kan ändra på trådtitlarna är jag 90% säker på. Jag ska ha denna gif som forumsignatur imorgon: ![]()
10 nov, 2011 19:49 |
|
leumas vän
Elev |
10 nov, 2011 19:59 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen