Vem är du lik?
Forum > Off Topic > Vem är du lik?
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Amandan
Elev |
6 nov, 2011 23:30 |
|
Elderwand
Elev |
6 nov, 2011 23:33 |
|
GinnyOlivia
Elev |
6 nov, 2011 23:37 |
|
Borttagen
|
Ellen stop this now! I object!!
6 nov, 2011 23:51 |
|
superman
Elev |
^
No, I'M RIGHT! Och alla håller med dessutom ![]() och Elderwand, ja jag har hört den förut! Hon är väldigt söt, så tack 7 nov, 2011 00:02 |
|
Amandan
Elev |
7 nov, 2011 00:53 |
|
Maharajah
Elev |
Skrivet av accioron: ![]() Eeeeh ja, som Kintsugi sa så har jag fått höra ett VISST ANTAL GÅNGER att jag är lik Tove Styrke. Tror inte att jag har fått höra någon annan, haha! ![]() Ser inte likheten!!! VÄNNEN!!! Jag sa ju det. Du är lik henne, och det ska du verkligen ta som en komplimang- ni båda är sjukt snygga! Så himla avundsjuk på dig. Verkligen, du är sinnessjukt snygg! 7 nov, 2011 00:57 |
|
scraat
Elev |
7 nov, 2011 01:40 |
|
accioron
Elev |
Skrivet av Maharajah: Skrivet av accioron: ![]() Eeeeh ja, som Kintsugi sa så har jag fått höra ett VISST ANTAL GÅNGER att jag är lik Tove Styrke. Tror inte att jag har fått höra någon annan, haha! ![]() Ser inte likheten!!! VÄNNEN!!! Jag sa ju det. Du är lik henne, och det ska du verkligen ta som en komplimang- ni båda är sjukt snygga! Så himla avundsjuk på dig. Verkligen, du är sinnessjukt snygg! HAHA MEN LÄGG AV Du är ju supersnygg!!! Vi kan byta if you'd like 7 nov, 2011 02:40 |
|
Borttagen
|
7 nov, 2011 07:49 |
Du får inte svara på den här tråden.













Mugglarportalen