vilken troll formel gillar du
Forum > Harry Potter > vilken troll formel gillar du
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Smilis
Elev |
Expecto patronum och accio.
Weasley´s ÄGER 10 nov, 2011 19:53 |
|
Alice...
Elev |
10 nov, 2011 21:09 |
|
HogwartsCoolingen
Elev |
O jag fick använda en trollformel en endaste gång i mitt liv så skulle det vara..."Accio love" ♥♥
We never go out of style <3 10 nov, 2011 21:17 |
|
adliitam
Elev |
10 nov, 2011 21:26 |
|
Freja
Elev |
Expecto Patronum, accio, alohomora, obliviate, lumos och aquamenti!
Everything is Dramione and nothing hurts. 19 nov, 2011 16:55 |
|
Borttagen
|
Lumus
19 nov, 2011 16:59 |
|
Hulda
Elev |
Gillar skyddsförtrollingar, typ salvio Hexia, rotego, protego toalum, mm.
Är dock inte sker på staving mm 19 nov, 2011 17:18 |
|
Hermione0_0
Elev |
Expelliarmus,expecto patronum,Accio,Lumos
och många fler 25 dec, 2011 17:20 |
|
moii
Elev |
Imperius, Crucio, Accio och tjaaa... Några till c:
~Min tumblr~ Klicka HÄÄR för att se min och min kompis HP-parodi! 25 dec, 2011 18:05 |
|
Killer Queen
Elev |
Accio och Expecto patronum! Tänk va bra med t.ex Accio mobil/nycklar!
Jag tyckte det lät lite likt Percy när han sjunger, du kanske ska anfalla honom i duschen, Harry! - George.Weasley <3 25 dec, 2011 19:32 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen