Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Peeves

Forum > Harry Potter > Peeves

1 2 3 ... 5 6 7 8
Användare Inlägg
Borttagen

Avatar


Men eller hur! O_O Jag älskar i de vises sten när de ska ta sig in till Fluffy och Peeves är ivägen. Då har de osynlighetsmanteln på sig och Peeves är nära på att skvalra på Filch...Men då kommer harry på en plan och låtsas att han är Blodige baronen, så han säger att Peeves måste gå xD haha, åh peeves ba: "Åh, hers blodige skönhet" XD eller nåt

6 nov, 2011 13:05

Solkatten
Elev

Avatar


Peeves är en av mina favoriter ♥ Älskar i femman när Fred & George ber Peeves att förstöra för Umbridge

"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed."

11 dec, 2011 22:46

Borttagen

Avatar


Han sång i sista boken, åhh den gör ju slutet. Att dom inte har med den i filmerna är en grov miss!

12 dec, 2011 15:19

allealicia
Elev

Avatar


peeves är liksom en rolig och "vad kommer han göra nu"( typ ) karaktär som jag tycker att de borde ha tagit med

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fs3.amazonaws.com%2Fpizap_gallery%2F071412%2Fmedium%2Fpizap.com10.044807114638388161342283258843.jpg

12 dec, 2011 15:21

Borttagen

Avatar


Peeves är faktiskt med i en av filmerna men dom tog bort den scenen. Han spelades av Rik Mayall.

12 dec, 2011 15:22

Borttagen

Avatar


Jag hade aldrig tänkt på det innan jag läste frågan. Men jag tycker självklart att han skulle varit med för jag bara älskar att det finns så mycket olika spöken och liknande på Hogwarts (för peeves är ju en polargeist om jag inte tar fel?)
han är en del av Hogwarts liksom

12 dec, 2011 15:25

prongs
Elev

Avatar


asså peeves.. KLART han måste vara med... undra hur de tänkte där...

PRONGS RODE AGAIN LAST NIGHT | ♥ jeffrey, king of my heart ♥

12 dec, 2011 15:35

zalazaroskar
Elev

Avatar


jag tycker Harry Potter är en riktig bra serie !

12 dec, 2011 15:36

Borttagen

Avatar


Skrivet av zalazaroskar:
jag tycker Harry Potter är en riktig bra serie !


Det är du inte ensam om

12 dec, 2011 15:47

Borttagen

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av zalazaroskar:
jag tycker Harry Potter är en riktig bra serie !


Det är du inte ensam om


Nopp, aldrig ensam om det

12 dec, 2011 15:49

1 2 3 ... 5 6 7 8

Forum > Harry Potter > Peeves

Du får inte svara på den här tråden.